Big Smoke= The Man Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Jag ha undra vad Boxar säckarna är till för på gymmen, för jag tro knappast man kan träna armarna genom dom åt CJ så han få muskler, elr kör dom det?? Eller är det bara en kul sak Rockstar ha lagt till i spelet?? Redigerad 2 september, 2006 av Big Smoke= The Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 De kommer väl till pass när man vill puckla på något, utan att behöva döda det Förresten skulle gymmet se väldigt tomt ut utan dem, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 De ger dig ont i fingrarna samt i huvudet om du sitter och trycker på slåssknappen i närheten av dom för länge. Seriöst sagt så är jag inte säker. Om man får muskler via att slå folk på gatan; så får man det via att slå på säckarna. Minns dock inte om man får muskler genom att puckla på folk. Testa på han i boxningsringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Man får inte ökad muskelnivå av att slåss, varken med folk eller boxsäckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 De är nog bara där för att inredningen ska se snyggare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts