Defcon Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 man fattar varje fall vad det står! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 man fattar varje fall vad det står! Om du menar mig så skojade jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) äh Redigerad 7 februari, 2003 av XeLoriOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 äh Ursäkta men varför spammar du!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jepp och han kan inte rå för att han kanske inte hängde med på svenska lektionerna Och Wild-Hawk vilka regler har du brytit mot?? ?? vad i?? jag har inte brytit mot nått!!! varför har dom tagit bort det?? f#n jag får ladda upp det på min hemsida i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 jag kan erkänna att jag är dålig på att stava... men jag sitter inte hela tiden och märker ord mot nån annan, allså att ni orkar! tack för ni som struntar i att jag stavar dåligt men jag ska bättra mig och ni andra som hela tiden letar efter fel hos andra borde bättre sig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 vad i?? jag har inte brytit mot nått!!! varför har dom tagit bort det?? f#n jag får ladda upp det på min hemsida i stället Förresten, har du fått tillstånd av hawkclan.com att använda deras loggo på din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Förresten, har du fått tillstånd av hawkclan.com att använda deras loggo på din hemsida? nej det har jag ej men det står ju ingen stans att man måsta ha det, det finns inget copyright på logon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det e fan du som spammar 3 jävla posts när du kan skriva allt i en och jag edita en sak ja skrev men du fatta inte det wildhawk--> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det e fan du som spammar 3 jävla posts när du kan skriva allt i en och jag edita en sak ja skrev men du fatta inte det wildhawk--> varför edita?? det här är väll ett forum eller hur? här får man väll skapa posts!! jag spammar inte! när man spammar så skriver man onödiga inlägg det gör inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 lol spam kan vara många saker som att posta flera inlägg och ja edita för ja skrev fel och sen palla ja inte skriva om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 använde du game maker eller??? nej!!! THE GAMES FACTORY!!! DET ROCKAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 lol spam kan vara många saker som att posta flera inlägg och ja edita för ja skrev fel och sen palla ja inte skriva om allt suck suck ännu en som vill leka vakt! om du nu stör díg så mycket på att jag skrev 3 st post som du kallar spam, dra härifrån då! det är väl hultans jobb att vara chef här inte du eller nån annan så go to #### and never com back!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 var inte XeLoriOn bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 ja ja men åter till ämnet!!!! Så vad tycker ni om mitt spel? hur ska mitt nästa bil spel se ut tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 lol spam kan vara många saker som att posta flera inlägg och ja edita för ja skrev fel och sen palla ja inte skriva om allt jag är jävligt trött på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Brytit? *Host*Brutit*Host*Svenska*Host*lektioner*Host* K*ften här sitter en kille som aldrig har haft nåt fel på svenska proven.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag tycker det va ganska bra....... Hur det nästa ska se ut vet jag inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) Vet nån varför det här kommer upp?? Du försöker ladda ner denna fil från en medlemssida som gratis finns på Spray Tripod: http://medlem.spray.se/spel99/CB.zip För att få tillgång till denna fil behöver du besöka medlemssidan: http://medlem.spray.se/spel99 (du kommer att bli omdirigerad inom 5 sek) Jag vill också prova :'( :'( :'( Stoffe: Det kommer upp samma sak fast jag trycker på den nedre länken Redigerad 8 februari, 2003 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Tryck på nedre länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts