Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) tjenna jag har gjort klart hela mitt bil spel och jag har bytt namn på spelet också nu heter spelet CRASH BANDITS istället för PETE NICKLAS RACE ni kan hitta spelet här ge gjärna en komentar om spelet Redigerad 8 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 spelet var as roligt jag gorde en liten screen shoot här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Snälla, hur många gånger ska man behöva säga det?? Lägg inte upp .bmp-filer, utan spara alla era bilder i .jpg- eller .gif-format. Håller på att ladda ner spelet nu. Verkar rätt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cb.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 här är tips på en förbättring: (ja tyckte att spelet va asabra men...) -att i börjar ska man köpa en bil! man börjar typ med 10.000 dollar och sen vinner man typ 1.000 dollar i första racet! när man ska köpa bil så ska bilderna på bilarna vara riktiga! inte ritade! spelet skulle bli perfekt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cb.gif nån mer som har fått så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 här är tips på en förbättring: (ja tyckte att spelet va asabra men...) -att i börjar ska man köpa en bil! man börjar typ med 10.000 dollar och sen vinner man typ 1.000 dollar i första racet! när man ska köpa bil så ska bilderna på bilarna vara riktiga! inte ritade! spelet skulle bli perfekt då! jag kanske gjör CRASH BANDITS 2, då kan jag kanske gjöra så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cb.gif Sådär blev det för mig också... Här kan du ladda ner cncs32.dll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Sådär blev det för mig också... Här kan du ladda ner cncs32.dll. funkar det nu för er? när ni har laddat ner den där filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Spelet rockAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 sista bannan när man kör race mot den andra bilen så händer det inget när man åker i mål jag kan ladda upp en förbätrad version av spelet där jag har ändrat det så att det står at tman har vunnit ska jag ladda upp den här förbetrade? ps: koderna i spelet är: 1=första bannan 2=andra bannan 3=tredje bannan 4= fjärde 5=femte racet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 sista bannan när man kör race mot den andra bilen så händer det inget när man åker i mål jag kan ladda upp en förbätrad version av spelet där jag har ändrat det så att det står at tman har vunnit ska jag ladda upp den här förbetrade? ps: koderna i spelet är: 1=första bannan 2=andra bannan 3=tredje bannan 4= fjärde 5=femte racet Vaddå bannan?...Menar du inte Banan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Vaddå bannan?...Menar du inte Banan??? Wild Hawk är nog den forumit som har postat flest felstavade ord... Och det heter göra, inte gjöra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Wild Hawk är nog den forumit som har postat flest felstavade ord... Och det heter göra, inte gjöra!!! Och förbättrade inte förbetrade eller förbätrade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 tjenna jag har gjort klart hela mitt bil spel och jag har bytt namn på spelet också nu heter spelet CRASH BANDITS istället för PETE NICKLAS RACE ni kan hitta spelet här ge gjärna en komentar om spelet använde du game maker eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 fan va elaka ni e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) Jepp och han kan inte rå för att han kanske inte hängde med på svenska lektionerna Och Wild-Hawk vilka regler har du brytit mot?? The page you are attempting to access has been removed because it violated Angelfire's Term of Service. ?? Redigerad 7 februari, 2003 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jepp och han kan inte rå för att han kanske inte hängde med på svenska lektionerna Och Wild-Hawk vilka regler har du brytit mot?? ?? Brytit? *Host*Brutit*Host*Svenska*Host*lektioner*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 man fattar varje fall vad det står! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts