Zeem Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns nån mod till sa som gör att man får behålla vapen efter död / busted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om man dejtar polistjejen till 100% får man det, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om man dejtar polistjejen till 100% får man det, tror jag. Japp, Men tror det var en sjuksöterska som låter dig behålla vapenen när du dött och vaknar på sjukhus.. När det gäller att bli tagen av poliser och behålla vapnen så vet jag ej... BTW: Tips försök att inte Dö och bli tagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Att behålla vapnen av polisen måste du dejta polistjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Japp, Men tror det var en sjuksöterska som låter dig behålla vapenen när du dött och vaknar på sjukhus.. Så var det ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts