chosen_one Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Någon som har spelet? funderar på att köpa det. ska jag göra det? är lite osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kanske ska länka till hemsidan? http://mario.nintendo.com/ Ser kul ut... har dock inget DC så jag får väl snylta lite på min kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 En kompis till mig har det. Det ska visst vara svårt har jag hört, men min kompis säger att det inte är så jättesvårt. Men han är så skillad att han inte har några problem alls. Kanske inte är likadant för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ska göra såhär att eftersom jag vill ha både new super mario bros och metroid prime, så ska jag köpa den billigaste av dem först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ska göra såhär att eftersom jag vill ha både new super mario bros och metroid prime, så ska jag köpa den billigaste av dem först. Hur stor är prisskillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Metroid prime var slut så jag köpte new super mario bros. fan va kul det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts