Roxxy Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag vet inte om jag orkar. Sjuk just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag drar mig ur efter att ha konstaterat att jag varken hinner eller har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag tror att du kan strycka mig från listan. Råkade radera bilden och photoshop-filen från datorn, och jag orkar inte göra om allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag tror att du kan strycka mig från listan. Råkade radera bilden och photoshop-filen från datorn, och jag orkar inte göra om allt igen. Annars ligger din bild i vår delade mapp på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Annars ligger din bild i vår delade mapp på MSN Tack Edit: Här är mitt bidrag då. http://img181.imageshack.us/img181/5598/hondafitsport200601bug5klarremakekopierazd0.jpg Edit 2: Ser nu att jag missat att ta bort färgen på den högra bakrutan Redigerad 16 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Sorry för dubbelpost, men kände att jag måste bumpa upp tråden. Imorgon är ju Dagen D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Yepp RavenE idag är det men änsålänge har jag bara fått 1 bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Laddar väl upp min då.. Inte direkt jättenöjd med den. Men iaf Edit. Äh.. Länkfel, Ny kommer strax Redigerad 16 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jaha, hur blir det med tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Öhm ett bidrag mycket till tävling då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Öhm ett bidrag mycket till tävling då? Precis det jag menade. Undrar bara om de andra kommer att vara med, eller ej. Annars vinner ju jag, som enda tävlande Redigerad 16 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Har haft för mycket annat att göra, missade detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts