Juster Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Beskrivning: Du ska göra om denna Honda Fit i Photoshop t.ex. Deadline: Bidragen ska vara inne den 16:de September (tycker ni det är för lite så skriv) Deltagare: För att det ska bli något så är vi minst 5 st. och max 20 st. för det är max i en poll. Regler: *Bilen ska vara stylad av dig. *Max ett (1) bidrag/person. *Du måste vara medlem på GTASajten för att kunna tävla/rösta *Bilden skall vara skarp och tydlig. *Du ska posta en före- och efter bild, helst i samma bild. Finns det några fler regler som deltagarna vill ha så får ni skriva dem här, majoriteten avgör. Vinster: man vinner äran förstås! Deltagare: (7/15) Gta Nörden GiZmo (kanske) Godfather L Voll KalleR (kanske) RavenE Redigerad 15 september, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Max i en poll är 20 Tror inte jag orkar göra en.. Får se senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag är med! Men varför inte göra en marathontabell som i Tackleberrys tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Maratontabell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kopierar direkt från den förra tävlingen så ser du vad jag menar Så här kommer det att gå till: En bild på en bil kommer att vara allas tävlingsobjekt. Alla som ställer upp ska alltså modda samma bil. Vi bestämmer ett datum då bilderna ska vara färdiga, därefter utses vinnaren. Vinnaren kommer att utses genom röstning. Självklart inga priser, för utom äran. Marathontabell: 1. Tackleberry 20p 2. KalleR 14p 3. Kalan 13p 4. Urkas 7p 5. Copstar 4p 5. Bubba 4p 7. MyStiC 3p 8. Krax 2p 8. Mr.Magic 2p 8. Sir.Per 2p 8. Upson 2p 12. Speeder 1p Regler: *Man måste vara medem på GTAsajten för att delta. *Orginalbild minst 1024 x 768. *Man får byta bakgrund. *Man får använda saker man inte själv gjort. t.ex. klistra in spoiler mm. *När du uploadat din bild är den ditt tävlingsbidrag. *Man får inte stjäla något av en annan tävlande. *För att få poäng till marathontabellen krävs minst fem deltagare. *Alla som tävlar måste rösta, annars utesluts bidraget. *Reglerna får ändras. Ladda upp era bilder på t.ex http://www.imageshack.us/ Röstning: Alla gtasajtens medlemmar får vara med och rösta. För att man inte ska påverka hur andra röstar skickar du dina röster till mig via ett PM. För att jag inte ska kunna "fiffla" med rösterna publicerar jag här vad folk har röstat på. När du röstar väljer du ut de fem bästa bidragen och ger poäng från 1-5 till dem. Man får ej rösta på sig själv. Den som får flest poäng vinner tävlingen. Du skriver alltså till mig vilka du röstar på och du skriver vilka poäng du ger dem. Exempel: 5p - (namnet på den du tycker har gjort bäst här) 4p - (namnet på den du tycker har gjort näst bäst här) 3p - (namnet på den du tycker har gjort tredje bäst här) 2p - (namnet på den du tycker har gjort fjärde bäst här) 1p - (namnet på den du tycker har gjort femte bäst här) ___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Öh, jag kan vara med. Fast jag har aldrig moddat en bil förut, därför vet jag inte hur man gör. Fast jag kanske hinner lära mig innan deadline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Öh, jag kan vara med. Fast jag har aldrig moddat en bil förut, därför vet jag inte hur man gör. Fast jag kanske hinner lära mig innan deadline. Det tar inte speciellt lång tid, så fort du har en bra tutorial så går det riktigt fort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Öh, jag kan vara med. Fast jag har aldrig moddat en bil förut, därför vet jag inte hur man gör. Fast jag kanske hinner lära mig innan deadline. Here you go man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Here you go man! Thanks mate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tror inte jag orkar, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 The newbie är med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Aha Redigerad 2 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Bumpar upp tråden lite. Hur går det för er? Har ni börjat med retuscheringen? Själv har jag gjort ganska mkt, men är inte klar än. Redigerad 10 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag hade tänkt börja nu, hade nästan glömt bort tävlingen. Men jag har ju gott om tid på mig, så jag får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hittils har jag gjort detta Paintjob Svartmattade fälgar Tonade rutor Tonat ner lite annat grejs Svarta racingstrips Hur går det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag har inte börjat än Skriv upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Det går inte så bra för mig. Kanske blir tvungen att tävla med mitt mindre seriösa bidrag för att slippa skämmas. Fast det brukar ju inte vara så uppskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts