Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Har väl hänt en hel del andra antar jag. I bilspel, man kör helt otroligt bra. Helt felfritt, sen i mållinjen är det två väggar brevid. Som man självklart krockar rakt in i, waste of the race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fucking jävla bilar som ska krocka med en precis innan målhelvetet! Gaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Håller med er båda. Sånt gör mig så satans irriterande. Legat 1a hela racet sen krockar man 5 meter framför mållinjen och alla andra kör om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Need For Speed Most Wanted! När det inte går som jag vill, blir jag galen. Är lite dålig förlorare också så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts