Ante_freeman Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 GTA: SA. Dampade så mycket att jag aldrig ens orkade ta mig till tredje stan. Ex. klarar ett uppdrag, råkar köra på en stackars människa, polis efter mig. Snart har jag FBI efter mig och kan såklart inte spara. Då jag inte vet var alla ta-bort-polis-ikoner finns så slutar det med att jag dör = jag vill inte spara och måste köra om frustrerande uppdrag. OMG@helikopter uppdragen.. fyfan, det svåraste jag varit med om i gaming sammanhang. Du vet att om man sparar på SA så försvinner stjärnorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du vet att om man sparar på SA så försvinner stjärnorna Likaså i Vice City, troligen också GTA3. Definitivt inte i GTA2 dock, jag startade spelet en gång med 6 snutar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Likaså i Vice City, troligen också GTA3. Definitivt inte i GTA2 dock, jag startade spelet en gång med 6 snutar! På Vice City och på GTA3 måste man ladda för att dom ska försvinna Redigerad 2 oktober, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 På Vice City och på GTA3 måste man ladda för att dom ska försvinna Annars kan man slå in fusket "Bilar flyter på vattnet" Så kör man mot vattnet så kör alla polisbilar/motorcyklar efter dig, och ned i vattnet. Vet inte om det funkar på SA men det funkar på VC ...eller så slår du bara in fusket "Ta bort alla Poliser" PS... Lite problem om du inte använder fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Annars kan man slå in fusket "Bilar flyter på vattnet" Så kör man mot vattnet så kör alla polisbilar/motorcyklar efter dig, och ned i vattnet. Vet inte om det funkar på SA men det funkar på VC ...eller så slår du bara in fusket "Ta bort alla Poliser" PS... Lite problem om du inte använder fusk Fuska är gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Fifa 2006 Vm...... 4 stoplar, 3 ribbor, 5 frilägen..... 0-0 till 89 minuten så gör motståndaren mål på mig på sin första chans...........*bam* *bam* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Fifa iblannd! Man kör typ karriär och en helt typ oviktig match mot ett asabra lag och man utklassar dom totalt hur lätt som hlest, men sen när man kör typ cupfinalen mot nåt skitlag t ex så förlorar man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Asså damp e en sjukdom och det kan man inte få på ett spel, men man kan få utbrott eller psykbryt på ett spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Asså damp e en sjukdom och det kan man inte få på ett spel, men man kan få utbrott eller psykbryt på ett spel =) Tror nästan alla på forumet har påpekat det snart, men jag tror också att alla förstår vad han menar med topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Spawn kill på CS :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det spelet jag har blivit surast på är väl World of warcraft. Gankerjävlar. Sprang till booty bay och blev gankad minst 10 gånger. Bad luck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Spawn kill på CS :'( COD2 är värre. Jävla skit är det. Det har jag fått utbrott på, tack och lov jag avinstallerade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 COD2 är värre. Jävla skit är det. Det har jag fått utbrott på, tack och lov jag avinstallerade spelet. Jo men sen finns det något som heter "olika speltyper". Search & Destroy FTW, då slipper du noob-frags som springer runt med Trench Gun och får börja bakom din rygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jo men sen finns det något som heter "olika speltyper". Search & Destroy FTW, då slipper du noob-frags som springer runt med Trench Gun och får börja bakom din rygg. Men I S&D campar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men I S&D campar alla Japp det är därför public är skit fast jag har dock rätt fina servers som jag kan dela med mig av där det inte bara är camping utan faktiskt spelsugna lirare haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har inte lyckats förstöra någoting ännu även om man fått utbrott på GTA spelen ett antal gånger. Ett bra sätt att bli av med uttbrotten är att skalla skärmen om man inte har en plasma och att inte köpa headseat för dom är det första som rycker vid ett utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Haha sparkade sönder min byrå för några år sen när jag krockade i Gran Turismo 3 vilket ledde till att jag inte vann racet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Haha sparkade sönder min byrå för några år sen när jag krockade i Gran Turismo 3 vilket ledde till att jag inte vann racet Ok om det var ett 24 timmars endurorace, annars.. Waste of energy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Wayne Gretsky '98. Det är omöjligt att göra mål, och ibland kommer det upp slagsmål, där den som blir slagen först blir handlingsförlamad, och inte kan slå på fem sekunder (och då har han fått fem slag till på sig). NFS MW. Skitjobbigt då man ska försöka klara milestones. Man klarar alla milestones, så kan man inte bli av med polisen! Redigerad 7 oktober, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fick "damp" på GT4 häromdagen, satt och körde på S-licensen, hur jag än körde lyckades jag spinna ut i sanden på nåt sätt (aja baja). Det var nån som förde ett jäkla liv på våningen nedanför mig och när jag inte klarade det för typ 25e gången vart jag så förbannad att jag kastade DS2-an i golvet hårt nog för att den skulle studsa upp igen och upp i mitt knä. PS: den pajade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts