Wu Zi Mu Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Cyprez... jag måste fråga dig en sak! Hur fick du in hela musen i munnen? Hur får tjejer (och några andra) in hela qken i munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur får tjejer (och några andra) in hela qken i munnen? De gapar stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur får tjejer (och några andra) in hela qken i munnen? Mja, berätta för oss. (snälla sluta förkorta qken och liknande, ser så himla fult ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Mja, berätta för oss. (snälla sluta förkorta qken och liknande, ser så himla fult ut) Haha, aa fattade inte vad han menade först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (snälla sluta förkorta qken och liknande, ser så himla fult ut) Han ville väl vara fündig, och få en censur och en förkortning i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Han ville väl vara fündig, och få en censur och en förkortning i ett. Ja. Man måste ju censurera här Förkortning är väl najs om man ska förkorta jättelånga ord men här spar man 1 bokstav. Nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men jätteroligt. Ni fattade väl att jag menade datormusen! Inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Aja, speciellt schyst är det inte mot någon som har en med damp i släkten eller nåt. WTF vet du om det? jag råkar ha damp, och tror du ens jag bryr mig eller? snälla hållkäften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Jaaa på stuntman Eller på GTA när man typ tänker såhär "hmm... undrar vad som händer om jag skjuter den där personen...kanske får mission failed bäst å låta bli...*pang* MISSION FAILED! DOOOH " Redigerad 9 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) WTF vet du om det? jag råkar ha damp, och tror du ens jag bryr mig eller? snälla hållkäften! Du har rätt till din åsikt men det har han också. Kan du inte respektera den är du en idiot. Jaaa på stuntman Eller på GTA när man typ tänker såhär "hmm... undrar vad som händer om jag skjuter den där personen...kanske får mission failed bäst å låta bli...*pang* MISSION FAILED! DOOOH " Det är inget emot Call Of Juarez. Där gillar folk att säga saker om dig... men tar du upp en barstol och ska hiva den på honom så får man "...in this game we don't believe in hurting innocent people. Doing this will cause the game to end". Redigerad 9 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag hade klarat 7-10 uppdrag på San andreas utan att spara, sen så släckdes min ps2 av..... Råka slå min Kontroll hårt på väggen så den gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Kämpade i ca en månad med Stuntman, svårast var sista (eller näst sista) tagningen på sista filmen, där man har den där toksnabba bilen och ska göra en 180 på piren och skit sen när jag var typ 8-9 år och lirade GTA3, ni vet de där uppdraget där 8-bollen ska spränga en båt, fyfan vad jag kämpade, säkert ett halvår höll jag på, sen Espresso-2-go var jävligt jobbig den också, när man får för sig att åka genom dom trånga tunnlarna mellan öarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 En gång fick jag diabetes på en film. Det var jobbigt. Sluta. Usch. När folk callar en med konstiga händer och ändå lyckas pricka in något och vinner alla mina chips. Då bli man lite småtjurig och skriker CUUUUNTHEAD i chatten tills man blir avstängd. Yeah. När jag var yngre blev jag oftas skitarg när jag blev besegrad av Heihachi i Tekken 3. HAN ÄR GAMMAL FÖR HELVETE, skaffa rullator, glöm bort vad du heter och bli misshandlad på ett ålderdomshem som alla andra gamlingar! Ehm.. kommer inte på så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Morrowind @ nystartad char men ändå långt in i spelet = Köpt tillräckligt bra saker, tränat upp athletics, and all that shit man behövde träna upp, glömde spara så kommer cpekligarutansomintebordefinnasixp upp "morrowind har fått ett tillfälligt fel och måste in på sjukhus" damp Simcity4 @ precis fått liv på stor stad = Pengarna tog slut, jordbävning, vulkanuttbrott, brand and all that shit. det hela slutade med att jag avinstallerade och slängde bort skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Just nu blir jag galen på Ridge Racer till PSP, jag kör MAX-touren, turnering 2, bana 1. Omöjligt! Deras nitro-turbo är säkert tre gånger snabbare än min, och ligger och nosar ettan i röven hela tiden. Speciellt störande är det när jag kör bättre och bättre för varje gång jag försöker (jag knäcker tidsrekordet) men min placering - tiden jämfört med de andra - blir sämre. Skumt! Och sen bränner hela högen om mig i sista kurvan, med deras skitsnabba turbos. GRR! Annars har jag rätt lätt för många spel, men det är störande när man måste göra om jättelånga uppdrag för att man klantade sig i slutet. Ett exempel är den triathlon-tävling i GTASA som börjar ute i ödemarken och slutar på huvudgatan i Las Venturas. Man pressar sig fram i femton (!) minuter med simning, cykel och springande genom en jättelång bana - och så blir jag diskad de sista 25 meterna för att jag sätter mig i en bil och försöker köra om hopen med människor! Arrgh! Snacka om att man blev tjurig och slutade spela... Sen är det jobbigt i gamla spel som tex Chrono Trigger när man har för lite HP och ska möta en boss, jag är oftast väldigt snål vad gäller vapen, livsdrycker och HP så jag trycker hela tiden på laddaknappen. Dumt, det tar ju bara längre tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag fick damp här om dan när jag körde F1 2002 gick så jävla dåligt o jag var på sista championshipet ochså åkte av i början blev om körd så jag slåg allt jag hadde i tangent bordet och vrålade sen gick jag till min dörr slängde bara igen den så nåt gick sunder sen gick jag till fönstret slåg igen det så det gick nästan sunder sen tog jag en stål och kastade i väg den och sånt o efter det damp utbrottet så har en sak på mit tangentbord blivit cp nu det var mitt näst värsta damp jag har fått o fönstret stog uppe men som tur var så var det ingen som hörde hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 GTA: SA. Dampade så mycket att jag aldrig ens orkade ta mig till tredje stan. Ex. klarar ett uppdrag, råkar köra på en stackars människa, polis efter mig. Snart har jag FBI efter mig och kan såklart inte spara. Då jag inte vet var alla ta-bort-polis-ikoner finns så slutar det med att jag dör = jag vill inte spara och måste köra om frustrerande uppdrag. OMG@helikopter uppdragen.. fyfan, det svåraste jag varit med om i gaming sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 OMG@helikopter uppdragen.. fyfan, det svåraste jag varit med om i gaming sammanhang. Vilka helikopteruppdrag? Skolan eller de riktiga uppdragen vid Airstrip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vilka helikopteruppdrag? Skolan eller de riktiga uppdragen vid Airstrip? De radiostyrda sakerna. Vet inte riktigt vad du menar med "skolan" och "uppdrag vid airstrip"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) De radiostyrda sakerna. Vet inte riktigt vad du menar med "skolan" och "uppdrag vid airstrip"? "Skolan" är ju flightschool som ger dig flygplan och helikoptrar, samt flygplatsaccess i alla städerna. "Vid airstrip" är ju flygplanskyrkogården som man köper, den borde du minnas. Såvida det inte är så att du inte kommit dit än, vill säga... Redigerad 1 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts