Jump to content

Har du fått damp på ett spel?

fido vercetti
 Share

Recommended Posts

Det är redan påpekat nu. Ontopic... du förstår vad han menar.

Mja, men han verkar fortfarande inte ha förstått eftersom han fortfarande tror att damp har 2 betydelser enligt hans post högre upp på denna sida. Slang är ingenting. Då kan jag säga att AIDS betyder att du är en idiot, blir det korrekt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mja, men han verkar fortfarande inte ha förstått eftersom han fortfarande tror att damp har 2 betydelser enligt hans post högre upp på denna sida. Slang är ingenting. Då kan jag säga att AIDS betyder att du är en idiot, blir det korrekt då?

Sen när har jag påpekat att han har rätt?

Jag menar bara att fido verkar inte fatta inebörden och kan aldrig ge sig. Vi bara skiter i det nu. Mer snack om hur kontroller har blivit sönder sparkade och datormöss sönderbitna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel.

SÅ sant, så sant. Hoppas Tommy_johnson kommer och trycker ner honom i den här tråden också <3

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's see...

NFS:U - Fjärrkontrollen kastade jag i väggen, gick sönder direkt. PS2 kontrollen knäckte jag på mitten med min hand :P Jävla DRAG RACE skit! QK trafik!

GT4 : Jävla missions, gjorde små hål i väggen.

PES 1-5 :mellow: - Jävla massor med damp.

GTA SA : Damp, mycket damp.

Sönderslagna kontroller hittils : 3 eller 4 st

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SNÄLLA, sluta säg att man får "damp" på någonting!

Det låter så fult när man säger att "jag fick damp på Zero-uppdragen" eller något sådant.

Annars kan man säga "Zero-uppdragen gjorde mig galen" etc.

Sluta säg damp!

Dom får väl säga damp hur mycket dom vill, sen om det är rätt eller inte är en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom får väl säga damp hur mycket dom vill, sen om det är rätt eller inte är en annan sak.

Aja, speciellt schyst är det inte mot någon som har en med damp i släkten eller nåt.

Då börjar jag säga CP hur mycket jag vill då.

CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

Nej, tänkte väl det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, speciellt schyst är det inte mot någon som har en med damp i släkten eller nåt.

Då börjar jag säga CP hur mycket jag vill då.

CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

Nej, tänkte väl det?

Lägg ner nu, det räcker. Sluta gå offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's see.

CS @ PCW = 12-12 sista rundan, 1on3, jag mot 3, pang pang, och sen kommer sista bakom och knivar

FLYFF @ LvL 19 = Spelet la av precis när jag lvlade till lvl 20 och när jag startade om hade all XP försvunnit

God Of War @ Hades road (eller vafan det heter) = Där man skulle klättra upp för en grej som snurra med massa spikar, dog flera jävla gånger på den jäveln.

GTA @ Mission+Polis = mycket damp

GTA:SA @ Vertical Bird = misslyckades flera gånger på det uppdraget

SoF2 @ MP = Alla på mig (w00t)

Finns mer att skriva, tror du jag orkar rabbla upp allt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor