Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Det är redan påpekat nu. Ontopic... du förstår vad han menar. Mja, men han verkar fortfarande inte ha förstått eftersom han fortfarande tror att damp har 2 betydelser enligt hans post högre upp på denna sida. Slang är ingenting. Då kan jag säga att AIDS betyder att du är en idiot, blir det korrekt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Mja, men han verkar fortfarande inte ha förstått eftersom han fortfarande tror att damp har 2 betydelser enligt hans post högre upp på denna sida. Slang är ingenting. Då kan jag säga att AIDS betyder att du är en idiot, blir det korrekt då? Sen när har jag påpekat att han har rätt? Jag menar bara att fido verkar inte fatta inebörden och kan aldrig ge sig. Vi bara skiter i det nu. Mer snack om hur kontroller har blivit sönder sparkade och datormöss sönderbitna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag har nog haft sönder en hel del saker pga av spel, Rabarben vet hur jag blir när det går dåligt på Flyff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel. SÅ sant, så sant. Hoppas Tommy_johnson kommer och trycker ner honom i den här tråden också <3 Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har inte blivit sur på något spel direkt. Eller jo, ett. När jag var typ 7 år och spelade Colin McRae Rally (nostalgi ) så var det en bana som jag inte klarade. Fick ryck och stängde av datorn och gick ut och gungade eller nåt. Ehm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Let's see... NFS:U - Fjärrkontrollen kastade jag i väggen, gick sönder direkt. PS2 kontrollen knäckte jag på mitten med min hand Jävla DRAG RACE skit! QK trafik! GT4 : Jävla missions, gjorde små hål i väggen. PES 1-5 - Jävla massor med damp. GTA SA : Damp, mycket damp. Sönderslagna kontroller hittils : 3 eller 4 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag bet i kontrollen när jag misslyckades med ett uppdrag på San Andreas. Märkena finns fortfarande kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jag har blivit frusterad på många spel, ofta spel med tid inblandad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag vet att damp är en sjukdom. Men eftersom alla säger det nuförtiden kan det tolkas som ett anfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 SNÄLLA, sluta säg att man får "damp" på någonting! Det låter så fult när man säger att "jag fick damp på Zero-uppdragen" eller något sådant. Annars kan man säga "Zero-uppdragen gjorde mig galen" etc. Sluta säg damp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 SNÄLLA, sluta säg att man får "damp" på någonting! Det låter så fult när man säger att "jag fick damp på Zero-uppdragen" eller något sådant. Annars kan man säga "Zero-uppdragen gjorde mig galen" etc. Sluta säg damp! Dom får väl säga damp hur mycket dom vill, sen om det är rätt eller inte är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag kom ihåg att jag fick "damp" på SA när man skulle göra det där tåguppdraget. Efter typ de 10:de försöket slängde jag iväg handkontrollen och stängde av Ps2:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Dom får väl säga damp hur mycket dom vill, sen om det är rätt eller inte är en annan sak. Aja, speciellt schyst är det inte mot någon som har en med damp i släkten eller nåt. Då börjar jag säga CP hur mycket jag vill då. CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP Nej, tänkte väl det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Aja, speciellt schyst är det inte mot någon som har en med damp i släkten eller nåt. Då börjar jag säga CP hur mycket jag vill då. CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP Nej, tänkte väl det? Lägg ner nu, det räcker. Sluta gå offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Då börjar jag säga CP hur mycket jag vill då. CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP Jovisst, Go on baaabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag vet att damp är en sjukdom. Men eftersom alla säger det nuförtiden kan det tolkas som ett anfall. Bah. Uttrycket "damp" är sååå 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 När jag råkade ta bort en sparfil på gta3 precis när jag hade klarat ett skitsvårt uppdrag käkade jag upp ett halvt stearinljus.. "dampet" fick jag när jag efter flera försök att förgäves klara upptäckte att uppdraget inte alls var så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Let's see. CS @ PCW = 12-12 sista rundan, 1on3, jag mot 3, pang pang, och sen kommer sista bakom och knivar FLYFF @ LvL 19 = Spelet la av precis när jag lvlade till lvl 20 och när jag startade om hade all XP försvunnit God Of War @ Hades road (eller vafan det heter) = Där man skulle klättra upp för en grej som snurra med massa spikar, dog flera jävla gånger på den jäveln. GTA @ Mission+Polis = mycket damp GTA:SA @ Vertical Bird = misslyckades flera gånger på det uppdraget SoF2 @ MP = Alla på mig Finns mer att skriva, tror du jag orkar rabbla upp allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Cyprez... jag måste fråga dig en sak! Hur fick du in hela musen i munnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag fick rå damp på fifa 06 igår när jag spelade med mina kompisar De var nära att jag skulle sula 360 kontrollen på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts