I lol Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Förstört några hörlurar, 2 musmattor och 1-2 möss pågrund av CS, tur att jag inte spelar det längre. Hur förstör man en musmatta? Börjar tugga på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Hur förstör man en musmatta? Börjar tugga på den? Om det är en glasmus matta så kan det inte vara så svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jag "dampa" på ett tarzan spel när jag var liten. När man dog hörde man den onda snubben garva och så sa han något. Blev as irriterad Blir offtast sur när det inte går bra för mig på spel. Fast jag slår aldrig i tangentbordet när jag spelar dator, oftast i bordet eller nått sånt. Spel kontroller kan jag däremot slå på, eller skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Om det är en glasmus matta så kan det inte vara så svårt... Var det slänga krasch eller knuffa wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee krasch? En annan har ju blivit galen på att man aldrig klarade av MS Röj när man var liten^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Alla tids-uppdrag i GTA hatar jag verkligen, kan hnda att jag slår i bordet om jag verkligen var nära och inte klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 De ggr jag fått "damp" måste nog vara de gånger när jag och min lillebror satt och spelade TV-spel som barn, och jag fick panik på honom när han inte klarade vissa saker. Då drämde jag till honom och slet ifrån handkontrollen. Det slutade alltid med storbråk, tårar, och utevistelse några timmar tills vi hade lugnat ner oss. Väl tillbaka var det frid och fröjd. No fight, no tears. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag har blivit riktigt förbannad, eller riktigt förtvivlad. Men jag har aldrig låtit det gå ut på objekt, det känns bara dumt och meningslöst. De få gånger jag faktiskt varit tvungen att få ut min ilska rent fysiskt har jag helt enkelt slått näven i skrivbordet - varför förstöra sina värdefulla datordelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Damp=Att man måste alltid göra nåt...DELVIS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) GTA har jag fått "damp" på några gånger. Men senast jag fick utbrott va nog när jag körde Flight Simulator X Demon och jag kom med kärran så perfekt i inflygningen... "spelet" stängs ner! Redigerad 2 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gillar inte uppdraget åt Kenji i GTA3 när man ska hämta bilar och de måste vara helt perfekt. Fatta hur jävla förbannad man blir när nån idiot kommer i 200 blås över gatan och kör rakt in i en när man är framme. Gillar inte uppdraget i SA heller när man åker till militärbasen och tar lådorna ur garaget med den jobbiga gaffeltrucken samtidigt som Ryder inte kan skjuta så man är alltid tvungen att gå ut och rädda honom annars dör han innan man är färdig. Blir förbannad på Ryder och Sweet också när Ballas ska göra en driveby hos Grove Street. De kan inte skjuta för 5 öre. Åker man brevid så sitter de bara där som några jävla åsnor och skjuter ett skott då och då. Gillar inte heller ett uppdrag ifrån ett av gängen i GTA3 - köra en bil och få en bomb i den och sen köra tillbaka den utan en repa. Har inget problem med uppdrag på tid - men jag föredrar när de inte är det. Håller med som fan, Samma med NFS, när man ska dra om en snubbe i en långsam VW precis innan mål som råkar putta in en i en lyckstolpe och typ .. ner för ett berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har du det? Själv fick man det på black förrut, när man var i slutet på andra uppdraget Kontrollen var jag nära att pissa på Vet du ens va damp är? Läsa på lite först kanske är en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Självklart, haft sönder 2 handkontroller till PS2 kommer inte ihåg till vilka spel dock, men det var väll nåt uppdrag eller nåt i gta säkert som jag inte klarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Fått "damp" på rätt så många spel, mest bilspel där man krockar i sista kurvan och förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 ..mest bilspel där man krockar i sista kurvan och förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Fick mig ett litet utbrott kommer jag ihåg när jag precis fått Guild Wars och vårat internet krånglade, var mitt upp i ett uppdrag och hade vandrat hur långt som hellst, så lägger internet av när jag i princip är i slutet , usch det var extremt jobbigt att behöva göra om allting. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Självklart, haft sönder 2 handkontroller till PS2 kommer inte ihåg till vilka spel dock, men det var väll nåt uppdrag eller nåt i gta säkert som jag inte klarade Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur förstör man en musmatta? Börjar tugga på den? Det var en func, hårdplast. Tog musen och började hacka i den. 1234giggles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Pro Evolution Soccer damp spel #1 Finns inget mer frustrerande än att man spelar bra men alldrig får in bollen så kommer motståndarna i en kontring och gör et jävla skitmål Likheten med riktig fotboll är förbluffande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel. Det är redan påpekat nu. Ontopic... du förstår vad han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts