Jump to content

Har du fått damp på ett spel?

fido vercetti
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag "dampa" på ett tarzan spel när jag var liten.

När man dog hörde man den onda snubben garva och så sa han något.

Blev as irriterad :)

Blir offtast sur när det inte går bra för mig på spel.

Fast jag slår aldrig i tangentbordet när jag spelar dator, oftast i bordet eller nått sånt.

Spel kontroller kan jag däremot slå på, eller skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ggr jag fått "damp" måste nog vara de gånger när jag och min lillebror satt och spelade TV-spel som barn, och jag fick panik på honom när han inte klarade vissa saker. Då drämde jag till honom och slet ifrån handkontrollen. Det slutade alltid med storbråk, tårar, och utevistelse några timmar tills vi hade lugnat ner oss. Väl tillbaka var det frid och fröjd. No fight, no tears.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit riktigt förbannad, eller riktigt förtvivlad. Men jag har aldrig låtit det gå ut på objekt, det känns bara dumt och meningslöst. De få gånger jag faktiskt varit tvungen att få ut min ilska rent fysiskt har jag helt enkelt slått näven i skrivbordet - varför förstöra sina värdefulla datordelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar inte uppdraget åt Kenji i GTA3 när man ska hämta bilar och de måste vara helt perfekt. Fatta hur jävla förbannad man blir när nån idiot kommer i 200 blås över gatan och kör rakt in i en när man är framme. Gillar inte uppdraget i SA heller när man åker till militärbasen och tar lådorna ur garaget med den jobbiga gaffeltrucken samtidigt som Ryder inte kan skjuta så man är alltid tvungen att gå ut och rädda honom annars dör han innan man är färdig. Blir förbannad på Ryder och Sweet också när Ballas ska göra en driveby hos Grove Street. De kan inte skjuta för 5 öre. Åker man brevid

så sitter de bara där som några jävla åsnor och skjuter ett skott då och då. Gillar inte heller ett uppdrag ifrån ett av gängen i GTA3 - köra en bil och få en bomb i den och sen köra tillbaka den utan en repa.

Har inget problem med uppdrag på tid - men jag föredrar när de inte är det.

Håller med som fan,

Samma med NFS, när man ska dra om en snubbe i en långsam VW precis innan mål som råkar putta in en i en lyckstolpe och typ .. ner för ett berg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick mig ett litet utbrott kommer jag ihåg när jag precis fått Guild Wars och vårat internet krånglade, var mitt upp i ett uppdrag och hade vandrat hur långt som hellst, så lägger internet av när jag i princip är i slutet :), usch det var extremt jobbigt att behöva göra om allting. :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Att andvända DAMP till något annat än den riktiga sjukdomen är grammatiskt och moraliskt inkorrekt. Sen är förolämpningen GAY så löjlig. Typisk 14is-förolämpning. Kallar du folk gay för att förolämpa så är du helt pantad. Ungefär som The Game, han är ett bra exempel på en pantad jävel.

Det är redan påpekat nu. Ontopic... du förstår vad han menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor