Maimstream Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Inget slår den här historian; Jagär upp i Örbro med kill-delarna av familjen och spelar Virtua Tennis på Gustavsvik camping då. Då är det så att man får två reds för en tia, och jag var superduper bra för tillfället och vann oövervinnligt dom flesta macher. Så kommer min korkade lillebror ställer sig på andra spelarens plats och trycker på START så får han var med! Han SNODDE min cred och vi förlora första matche p.g.a att han inte var bra på spelet. Jag var i nästa sista matchen och han sabba för mig. Urk. Pust. Stön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Inget slår den här historian; Jagär upp i Örbro med kill-delarna av familjen och spelar Virtua Tennis på Gustavsvik camping då. Då är det så att man får två reds för en tia, och jag var superduper bra för tillfället och vann oövervinnligt dom flesta macher. Så kommer min korkade lillebror ställer sig på andra spelarens plats och trycker på START så får han var med! Han SNODDE min cred och vi förlora första matche p.g.a att han inte var bra på spelet. Jag var i nästa sista matchen och han sabba för mig. Urk. Pust. Stön. Så du vart... lite arg på han då kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har du det? Själv fick man det på black förrut, när man var i slutet på andra uppdraget Kontrollen var jag nära att pissa på Vem har inte fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Så du vart... helt förjävligt förbannad som bara inihelvete på han då kanske? Ja, så kan man säga... Vårda ditt språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jag har bara fått mindre anfall såsom att jag har kastat kontrollen in i väggen men en jag känner har blivit så frustrerad när han inte klarade tony hawk 3 att han ställde sig på sin ps2a och hoppade tills den va helt paj Att kasta kontrollen i väggen skulle jag kalla lite mer än ett mindra anfall Jag svär mest över spelet och utvecklarna när jag blir arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 När jag gjorde ett uppdrag i GTA SA där man skulle köra nån jävla bil så började Gangstas att skjuta på mig Och det slutade med att bilen började brinna Jag steg ur bilen och skjöt ner vartända Gangsta fool som jag såg och några andra glada människor som inte var rädd skottlåssningarna. Och när jag spelade Blue Lotus ®: Total War, så hade jag 2 jätte stora arméer och sen skickade jag dem till Japan, och då fick jag 2 Shaolin Munk arméer på mig Vips så var det bara Kejsaren kvar på slagfältet och reträtt var inte tillgängligt, sen kommer några munkar och slår ihjäl min kejsare. Då vill jag gråta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Allt för många använder ordet cp ochså... Stämmer är precis samma sak med det ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Har fått ett antal utbrott. Spelen det handlar om är nog mäst The Getaway och True Crime New York city, med dess buggar som jag alltid råkade ut för. GTA spelen har jag även fått utbrott på ibland. Brukar oftast svära om utvecklarna, vråla rakt ut,slå hårt som satan I sängen, eller slå I det hårda garage golvet. Har slagit sönder tre st ps2 dosor helt och hållet. Tryckte även in datormusen I käften och bet på den upprepade gånger. Sen slog jag sönder på datorn så det slutade men att jag inte fick ut en CD skiva. EDIT: Vet, varning för agressivt beteende, men det är bättre nu. Redigerad 1 september, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Dampar på ett spel t.ex om jag möter någon motståndare i, låt oss säga FPS, så är jag sjukt nära och träffa honom hela tiden med skotten, men så lyckas motståndaren ta min gubbe. Kan ha hänt att jag dampar lite smått nån gång. Dock har jag aldrig blivit ursinnig eller nått sånt. Redigerad 1 september, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Ja, så kan man säga... Vårda ditt språk ----------------- Cyprez: Bitit på en dator mus? Haha! Redigerad 1 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 *text* Cyprez... Själv så har jag inte fått utbrott direkt. Kan säga något bad Håller med till 100%! ibland. Inte ofta det händer egentligen, när jag spelar är jag underhålld bara. Men en gång när jag spelade GTA 1 fick jag damp. (längesen då) Allra första gången jag svor också "Dö snutjävlar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Cyprez... Själv så har jag inte fått utbrott direkt. Kan säga något bad Håller med till 100%! ibland. Inte ofta det händer egentligen, när jag spelar är jag underhålld bara. Men en gång när jag spelade GTA 1 fick jag damp. (längesen då) Allra första gången jag svor också "Dö snutjävlar!" Min kompis slog ett hål i sin vägg med sin ps2 kontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Hahaha ja =D Spelar cs dagligen så om man klantar sig i en cupmatch t.ex så brukar jag bli arg => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Min kompis slog ett hål i sin vägg med sin ps2 kontroll! Jag fick hulken-power och slog sönder en dörr med mina bara händer när jag var förbannad en gång. Men det var nog inte p.g.a. något spel. Svära och/eller slå neven i bordet är det vanligaste jag gör ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Om man blir så arg på ett spel att man ställer sig och hoppar på det har man nog något mer än bara "damp". . . . . . . . ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Min kompis slog ett hål i sin vägg med sin ps2 kontroll! Gjorde jag också vid ett tillfälle då jag inte fick till frisyren. Slog dock med näven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Gjorde jag också vid ett tillfälle då jag inte fick till frisyren. Slog dock med näven. Inte för å vara så men... tappar du kontrollen när du spelar tv-spel? Liksom... det kostar ganska mycke pengar att reparera en dator. Fast att stoppa in musen i munnen () måste varit det roligaste jag läst på länge! Känner även en som spelar tibia. Han är 70-75 nånting. Varje gång han dör mosar han sitt tangetbord. I lol: Bwahahahahahahahaha! Redigerad 1 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Gjorde jag också vid ett tillfälle då jag inte fick till frisyren. Slog dock med näven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Brukar bli förbannad när INGENTING går som det ska.. var nära på att skicka en förbannelse på Rockstar games på deras jävla tid-uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Förstört några hörlurar, 2 musmattor och 1-2 möss pågrund av CS, tur att jag inte spelar det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts