Jump to content

Har du fått damp på ett spel?

fido vercetti
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Viste inet att man får sjukdomar av spel :)

Förstår hur ni tänker, men samtidigt förstår jag hur fido tänker. Ordet "damp" har förlorat sin vanliga mening i samhället och är numera även ett uttryck som ni alla redan vet. Om folk tar illa upp så tycker jag att någon admin ska ändra rubriken, och som sagt om någon tar illa upp så ber jag om ursäkt för att jag använde "damp" i mitt inlägg. :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arg har jag blivit men jag har inte smittats av någon sjukdom. :)

Fifa har jag ibland fått agressioner av när jag inte kan få in bolljäveln men motståndarlaget får in bollen direkt. Och GTA ska vi inte snacka om heller. Vet inte hur många gånger pappa har frågat mig "vafan det va som smällde" när jag i ilskan har slagit i bordet av att krasha bilen sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damp? Damp har jag aldrig haft, som dom flesta på forumet. har upplevt en kompis med damp-anfall och det var inte en rolig syn.

Jaja, tillbaka för att vara superduper-på-tråden. Fick väldigt ursinniga utrbott på dom flesta SNES-spelen vi har till våran älskade konsol. Det är därför som kontrollen inte fungerar som dom ska... Jobbigt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar inte uppdraget åt Kenji i GTA3 när man ska hämta bilar och de måste vara helt perfekt. Fatta hur jävla förbannad man blir när nån idiot kommer i 200 blås över gatan och kör rakt in i en när man är framme. Gillar inte uppdraget i SA heller när man åker till militärbasen och tar lådorna ur garaget med den jobbiga gaffeltrucken samtidigt som Ryder inte kan skjuta så man är alltid tvungen att gå ut och rädda honom annars dör han innan man är färdig. Blir förbannad på Ryder och Sweet också när Ballas ska göra en driveby hos Grove Street. De kan inte skjuta för 5 öre. Åker man brevid

så sitter de bara där som några jävla åsnor och skjuter ett skott då och då. Gillar inte heller ett uppdrag ifrån ett av gängen i GTA3 - köra en bil och få en bomb i den och sen köra tillbaka den utan en repa.

Har inget problem med uppdrag på tid - men jag föredrar när de inte är det.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fått "damp" på rätt så många spel, mest bilspel där man krockar i sista kurvan och förlorar.

Agreed på det med.:)

Argh, kommer ihåg en grej på ett bilspel, var på leksand sommarland, spelade Arkad-bilspel med brorsan och några till.

Kom till ungefärt sista raksträckan, hade ledningen och vinsten (5 kr om jag inte minns fel) som i en liten ask, då kommer brorsan och snuddar bak på min bil så jag får sladd och snurrar runt... Så han vann. :)

Efter det vart jag faktiskt ganska arg. :) Dålig förlorare mest kanske men...

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agreed på det med.:)

Argh, kommer ihåg en grej på ett bilspel, var på leksand sommarland, spelade Arkad-bilspel med brorsan och några till.

Kom till ungefärt sista raksträckan, hade ledningen och vinsten (5 kr om jag inte minns fel) som i en liten ask, då kommer brorsan och snuddar bak på min bil så jag får sladd och snurrar runt... Så han vann. :)

Han var inte värd mycket efter det. :)

Påminner mig om när jag var på färjan till Helsingfors och tillbaka, pappa och jag satt och spelade bilspel i spelhallen. Han ledde nästan alltid inför sista kurvan, men jag kom alltid förbi. Undrar om han lät mig vinna. Hihi. Väldigt kul var det hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår hur ni tänker, men samtidigt förstår jag hur fido tänker. Ordet "damp" har förlorat sin vanliga mening i samhället och är numera även ett uttryck som ni alla redan vet. Om folk tar illa upp så tycker jag att någon admin ska ändra rubriken, och som sagt om någon tar illa upp så ber jag om ursäkt för att jag använde "damp" i mitt inlägg. :) .

Allt för många använder ordet cp ochså...

Jag gillade värklingen inte zeros uppdrag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor