AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Bidragen rullar in - Vackert, alla på denna sida! (hoppas på att jag inte startar en ny sida) Såklart att det blir en ny sida! Vackert, alla på förra sidan! Redigerad 29 oktober, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Bidragen rullar in - Vackert, alla på denna sida! (hoppas på att jag inte startar en ny sida) Såklart att det blir en ny sida! Vackert, alla på förra sidan! Hehe! Din signatur är för bred.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nu slänger jag mig in i er diskussion. och detta är nu "bevisat": Altså, jag är helt självlärd som fotograf. Men ändå gjorde jag som man lär sig i skolan. Är det en slump? Njae, det man lär sig är "proffsigt" innom fotografi är vad som allmänheten gillar! Jag gillar när bilder ser ut som min. Altså tog jag en sådan. Altså är slumpen den att min skapande konst sammanfaller men det officiellt "utlärda". Mja, det var inte din bild jag syftade på. Jag menade rent generellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Mja, det var inte din bild jag syftade på. Jag menade rent generellt. Mjo, det förstod jag. Men inte sant att det var med grund av vad Simpa X skrev om min bild? Även jag menade generellt och tog bara min bild (mig) som exempel Redigerad 29 oktober, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Mjo, det förstod jag. Men inte sant att det var med grund av vad Simpa X skrev om min bild? Även jag menade generellt och tog bara min bild (mig) som exempel Den bilden var väldigt snygg, den du skickade. Tänkte på att fråga om du skulle möjligen ha en bättre/större? bild av den, fall en/någon person skulle vilja ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Den bilden var väldigt snygg, den du skickade. Tänkte på att fråga om du skulle möjligen ha en bättre/större? bild av den, fall en/någon person skulle vilja ha det? Jorrå, det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jorrå, det har jag Skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jojo, givetvis bör man hålla sig till grundregler, men jag menar att de är de mer erfarna som, vad beträffar de flesta sammanganen, trotsar dessa regler. Förstår du? Jag förstår precis vad du menar, klart man avviker ifrån "reglerna" lite nu och då, det är ju inga tvångs"regler" som jag skrev där, utan det är såna som man använder när man vill få en snygg, lite konstnärlig-aktig bild, om du förstår vad jag menar. Njae, det man lär sig är "proffsigt" innom fotografi är vad som allmänheten gillar! Jag gillar när bilder ser ut som min. Altså tog jag en sådan. Exakt, de två "reglerna" jag skrev är efter vad som är snyggt, eftersom det blir sjukt snyggt att fotografera en bild så som din bild är (som exempel) så blir det ju också så att man vill ha bilden på det sättet eller hur ? Så, det är ju inga regler att följa, utan det är mer som.. Tips kan vi kalla det va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Är de försent att Komma meeed? Skriv upp mig pl0x Tack tack Redigerad 30 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag förstår precis vad du menar, klart man avviker ifrån "reglerna" lite nu och då, det är ju inga tvångs"regler" som jag skrev där, utan det är såna som man använder när man vill få en snygg, lite konstnärlig-aktig bild, om du förstår vad jag menar. Exakt, de två "reglerna" jag skrev är efter vad som är snyggt, eftersom det blir sjukt snyggt att fotografera en bild så som din bild är (som exempel) så blir det ju också så att man vill ha bilden på det sättet eller hur ? Så, det är ju inga regler att följa, utan det är mer som.. Tips kan vi kalla det va ? Riktlinjer skulle jag jag säga i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 :'( Jag som skulle ta mitt höstfotto igår eller idag.. och igår regnade det och så var jag typ inte hemma och sedan i dag så är det ju snö... då går det ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Skulle det inte vara kul med både en vintertävling och en jultävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hade tänkt att gå ut och fota lite flera bilder nu nån dag, men det sket sig totalt idag när det kom både snö och hagel. Så jag 'tävlar' med denna, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hade tänkt att gå ut och fota lite flera bilder nu nån dag, men det sket sig totalt idag när det kom både snö och hagel. Så jag 'tävlar' med denna, då. Riktigt fin ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Riktigt fin ju. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hade tänkt att gå ut och fota lite flera bilder nu nån dag, men det sket sig totalt idag när det kom både snö och hagel. Så jag 'tävlar' med denna, då. Snygg. Fast inte så höstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Tur att jag drog mig ur tävlingen, i år hoppade Ödeshög över hösten Edit. Snorkelaktiga gummibandstangenbordsblomkruka! Redigerad 1 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Min bild kommer på fredag senast, jag måste bara välja en, och gudarna ska vet att det var inget lätt val . Jag var ute en dag och tog 141 bilder, och de flesta är bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag drar mig ut. Har ingen bild och känner inte för att fota heller då det är snö utanför. :'( Men jag kommer tillbaka till jultävlingen, för en sådan skall vi för tusan ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Skulle det inte vara kul med både en vintertävling och en jultävling? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts