Halo Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Fan va sugen man blev på att fotta nu.. <3 Fast har ju min sepe kamera på 4,0 megapixel Spam Snuten har rätt, kolla bara på sianas bild, riktigt fin, och han har 3.2 megapixel . Redigerad 18 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Spam Snuten har rätt, kolla bara på sianas bild, riktigt fin, och han har 3.2 megapixel . Joo..Men hur skulle den vara om han hadde 5-6 Megapixel då de skulle vara lättare att få fina bilder också Fast de klart att de funkar fint med "dåliga" kameror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Joo..Men hur skulle den vara om han hadde 5-6 Megapixel då de skulle vara lättare att få fina bilder också Fast de klart att de funkar fint med "dåliga" kameror Jag är tveksam till om det skulle bli någon större skillnad faktiskt, jag menar, en fin bild är alltid en fin bild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Joo..Men hur skulle den vara om han hadde 5-6 Megapixel då de skulle vara lättare att få fina bilder också Fast de klart att de funkar fint med "dåliga" kameror Om det hade varit en skitkamera för typ en tusenlapp med 5-6 megapixel hade kvaliteten antagligen blivit sämre. Megapixlarna gör inte kameran, det är mera hur kameran hanterar bilden genom att komprimera den och så vidare som spelar roll. Redigerad 18 oktober, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nej...De e sant...Fast vore kul att ha en Kamera på 8-10 megapixel Jovisst. Om man nu har användning för flera meter breda bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Får väll ge mig ut med kameran immorn vi har komp dag så jag kan vara ute tidigt och kanske få ett kort på morgonen i gryningen inte med i listan än men alltid kul att mysa upp lite i en topic btw, vi måste ge varandra jul klappar där vid jul sen i form av bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 btw, vi måste ge varandra jul klappar där vid jul sen i form av bilder "Här SiXxe, help yourself to some gul snö." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 "Här SiXxe, help yourself to some gul snö." Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Ska lätt pissa nåns namn i snön om det inte räcker får man ta lite citron saft, alt fläder Redigerad 18 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Drar mig ur tävlingen, då första snön har fallit ner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Drar mig ur tävlingen, då första snön har fallit ner här. Tråkigt, både att du dragit dig ur och att första snön har fallit. antepanteboy som låg först på reservlistan har fått din plats istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Får man köra med selektiv färgändring i PhotoShop? Edit: Antar det. Så jag slänger upp min här. Om det är nåt fel, hojta. http://img55.imageshack.us/img55/5376/tvlinghstfrminskadjz5.jpg Kommer nog att byta bild nån gång framöver, men nu vet ni iaf att jag är vid liv. Redigerad 19 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Ska ut på lördag och fixa en bild, i'm back on track Redigerad 19 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Ska ut på lördag och fixa en bild, i'm back on track Du får skynda på, jag har hört att det ska snöa i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du får skynda på, jag har hört att det ska snöa i helgen. Gah ? No shiat ! Jävla skit, först kommer inte hösten, och när den väl kommer så hinner man inte ens se den innan vintern kommer, vad fan har hänt med världen. Kan de inte ens hålla i hösten en sketen vecka så jag kan få ta en vinnande bild ? Whatever, gubben vinter skulle bara våga visa sig innan jag har det vinnande bidraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hörni. Om ni gillar fototävlingar och liknande. Med eller utan redigeríng. Kolla in Dp Challenge. Tänkte bara tipsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nej...De e sant...Fast vore kul att ha en Kamera på 8-10 megapixel Du är inte smart någonstans, vet du det? Det är absolut inte megapixlarna som avgör, och om du inte vet hur du hanterar en kamera blir dina bilder som de vore från vilken annan jävla kamera som helst. Jag passar på att citera ett gammalt citat från Joe Labero: Bara för att du har världens bästa kamera så tar du inte världens bästa bilder. Men sannolikheten att världens bästa fotograf har världens bästa kamera är stor. Alltså, apparaterna hjälper dig inte ett dugg, du måste vara en mästare på att hantera dem, för att de ska kunna visa sin mästarklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Reservlistan tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Reservlistan tack!!! Du är uppskriven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Här kommer mitt bidrag, lite små höstigt kanske men snart kommer snön här så jag passade på med första bästa läge Redigerad 28 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts