fredde-93 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Meh... jag som ville vara med anmäl mig om nån hoppar av iaf Redigerad 11 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Skulle vilja byta ut min bild mot den här om de går bra, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Lyckades få min hund att sätta sig ner på ett täcke med nedfallna, röda löv, samtidigt som solen gick ner mellan träden. 'Lätt' redigering, dvs. roterad, träden i bakgrunden fick en höstigare ton, samt kontrast/ljusstyrka har förbättrats. http://www.explosionsandstuff.net/MarvHoest.jpg Orginalbild Riktigt, riktigt snygg. Du har lyckats bra, solen som blandas med de röda löven ger en perfekt kombination. Också en anledning till varför den platsar på mitt skrivbord. Du får min röst om ingen gör bättre sedan. Jag måste quota bilden, så jag får se på den utan att gå tillbaka en sida. Redigerad 14 oktober, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Skulle vilja byta ut min bild mot den här om de går bra, tack. Har ändrat nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hmm, hit har fortfarande inte hösten kommit *Skynda dig lite nu gubben höst för fan*, om det inte blir höst här snart får jag väl dra mig ur tävlingen för att ge plats åt någon annan, så han får lite tid på sig att skaffa fram en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hmm, hit har fortfarande inte hösten kommit *Skynda dig lite nu gubben höst för fan*, om det inte blir höst här snart får jag väl dra mig ur tävlingen för att ge plats åt någon annan, så han får lite tid på sig att skaffa fram en bild Du har ju fortfarande hyffsat lång tid på dig, sen så behöver du ju inte dra dig ur om du itne vill förstås, har du ingen bild när deadlinen är här så tar jag helt enkelt bort dig automatiskt och den som står först i den gulliga listan och har bild får komma med istället för dig. Tänkte bara om du drar dig ur så kanske du ångrar dig sen eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Sätt upp mig på reservlistan. Rainy Day. http://img223.imageshack.us/img223/9082/rainydaybyflugfarfarxi0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sätt mig också påreserv listan ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Sätt upp mig på reservlistan. Rainy Day. Nu är du med, du också j3ns, nice bild btw . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag anmäla reservlista mig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Rainy Day. Snygg. Vilken kamera använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såja När jag var ute idag så märkte jag att de flesta löven börjar bli röda nu, äntligen kan man snart ge sig ut och knäppa den vinnande bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Snygg. Vilken kamera använder du? Tack. Jag använder en jättegammal skabbig Olympos på 3.2 megapixel och automatisk skärpa. Det var en ren lyckträff att skärpan blev så bra. Här är ett annat foto där jag lyckades få till fin skärpa. Fast båda två är rätt gamla, ska nog ut och fota mer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Tack. Jag använder en jättegammal skabbig Olympos på 3.2 megapixel och automatisk skärpa. Det var en ren lyckträff att skärpan blev så bra. Här är ett annat foto där jag lyckades få till fin skärpa. Fast båda två är rätt gamla, ska nog ut och fota mer snart. Haha, OK. Trodde att du använde någon proffsig med skärpdjup eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Även ifall chansen är liten att jag kommer med så kan ni väl sätta pp mig på reservlistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Även ifall chansen är liten att jag kommer med så kan ni väl sätta pp mig på reservlistan? Kul att så många vill vara med du är uppskriven på reservlistan. ---------------------- Tänkte kolla lite hur intresset är för en jul-tävling, där det gäller att fotografera en så "julig" bild som möjligt, tänkte dra igång en sådan när den här tävlingen är över och vi börjar närma oss december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Kul att så många vill vara med du är uppskriven på reservlistan. ---------------------- Tänkte kolla lite hur intresset är för en jul-tävling, där det gäller att fotografera en så "julig" bild som möjligt, tänkte dra igång en sådan när den här tävlingen är över och vi börjar närma oss december. Tror det intresset blir väldigt stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Fan va sugen man blev på att fotta nu.. <3 Fast har ju min sepe kamera på 4,0 megapixel Redigerad 18 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Fan va sugen man blev på att fotta nu.. <3 Fast har ju min sepe kamera på 4,0 megapixel Det är inte megapixlarna som gör bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det är inte megapixlarna som gör bilden. Nej...De e sant...Fast vore kul att ha en Kamera på 8-10 megapixel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts