Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING

Halo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
Jag bumpar tråden, så alla kommer ihåg att ni är med i en tävling (trots att det är en bit till deadline)!

Löver börjar gulna, det viktigaste hösttecknet. Snart är det dags att börja fota. (w00t)

Ingen mer som har tagit kort?

Nope, löven har fortfarande inte börjat gulna än, det enda höstiga just nu är kylan och regnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte direkt något att vara glad över... (w00t)

:)

HÄr har det inte börjat bli höst-färger än (w00t)

Det gröna har säkerligen bestämts sig för att stanna kvar, bar för att jävlas med mig.

Edit.

Do not get me wrong, jag vet att jag inte är med i tävlignen, men vill ha höst, den är så vacker.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad bor du på för något somrigt ställe? Här finns det både gula, gröna och fallna träd och en massa regn haha (w00t).

@samuelszon: Härligt initiativ där (w00t).

Jag bor i blacka, det är inte somrigt, men om man kollar ut kan man inte säga om det är höst eller sommar, solen skiner men det är kallt.

Ända skillnaden sen sommaren är som sagt att det blivit kallare och att det regnar oftare.

Men det kan väl inte hålla i länge till, snart kan man ge sig ut och bränna av några blixtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades få min hund att sätta sig ner på ett täcke med nedfallna, röda löv, samtidigt som solen gick ner mellan träden.

'Lätt' redigering, dvs. roterad, inramad, träden i bakgrunden fick en höstigare ton, samt kontrast/ljusstyrka har förbättrats.

Orginalbild

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville ju vara med... ;) kan du inte ha 21 tävlare istället?

Han har inte möjlighet att utöka antalet votes i en poll till 21.

Så det blir bara 20 deltagare.

Förövrigt så kanske min bild kommer i helgen, ett enda träd har tappat alla sina löv, medans de andra inte ens börjat gulna än :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville ju vara med... ;) kan du inte ha 21 tävlare istället?

Jag kan skriva upp dig på reservlistan om du vill, alltid något.

För när deadline kommer så kanske det finns folk som inte orkat/hunnit tagit några bilder då åker automatiskt dom från reservlistan in om dom har lagt ut bilder, så med lite tur så är även du med :unsure:.

--------------------------------------------------

Imorgon är det en månad kvar till deadline, alltså finns det fortfarande gott om tid till att fotografera ;).

Någon exakt tid kommer jag återkomma med kanske någon vecka före den 10:e eller så :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades få min hund att sätta sig ner på ett täcke med nedfallna, röda löv, samtidigt som solen gick ner mellan träden.

'Lätt' redigering, dvs. roterad, träden i bakgrunden fick en höstigare ton, samt kontrast/ljusstyrka har förbättrats.

http://www.explosionsandstuff.net/MarvHoest.jpg

Orginalbild

Wow, skitsnyggt! :unsure:

Det enda som stör mig är kopplet och staketet i bakgrunden. Annars, riktigt fint foto! Lägg på en ram så blir det ännu bättre. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor