aikjonas12 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag är med Här kommer bidraget: http://img190.imageshack.us/img190/433/dsc00225je6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Har ändrat nu, tyvär samuelszon men endast 1 bild per deltagare. För övrigt för er som har lyckan (sommaren) kvar hos er, så tror jag nog att deadline är tillräckligt långt borta för att ni ska hinna få tag på en höstbild, eller vad tror ni? Vafan? Varför det för? Jävla skit. Nu sket sig allt i hopa. Jag har tre underbara motiv, jag visste exakt. Lusthuset vid Hågelby, det stora trädet vid Apberget och allén vid Sturehov. Men, nehepp. Då blir det bara en då. Edit: "Var beredda på att reglerna kan ändras lite då och då fram till den 10 november" Det tycker jag är lite dåligt. Du har skapat tävlingen, du bestämmer, fall inte för att någon annan tycker att dina regler är dåliga. Om jag tar en perfekt bild, och sedan ändrar du reglerna så jag inte kan medverka med den bilden. Så bestäm dig vilka regler du ska ha innan den sista september t.ex. Redigerad 7 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Edit: "Var beredda på att reglerna kan ändras lite då och då fram till den 10 november" Det tycker jag är lite dåligt. Du har skapat tävlingen, du bestämmer, fall inte för att någon annan tycker att dina regler är dåliga. Om jag tar en perfekt bild, och sedan ändrar du reglerna så jag inte kan medverka med den bilden. Så bestäm dig vilka regler du ska ha innan den sista september t.ex. Du må tycka så, men jag vill att så många som möjligt ska trivas med tävlingen, därför har jag valt regler efter vad majoriteten har tyckt. Dessutom när denna tävling är klar så finns det ju färdiga regler till en eventuell vinter tävling som jag även har planerat in så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Du må tycka så, men jag vill att så många som möjligt ska trivas med tävlingen, därför har jag valt regler efter vad majoriteten har tyckt. Dessutom när denna tävling är klar så finns det ju färdiga regler till en eventuell vinter tävling som jag även har planerat in så småningom. Ok, visst. Bestäm (stavning? ) själv, det är ju din tävling. Trots allt ska jag plocka hem den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag kan väl vara med .. Om det finns plats kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag kan väl vara med .. Om det finns plats kvar? Yes 1 plats kvar efter dig hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Imorgon vet jag precis vad jag ska fotografera (hoppas ingen hinner före) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Jag annmäler mig frivilligt! Bild kan ta en del del tid att fixa, då det är skola mesta tiden av dygnet nu.... EDIT: wöö, jag fick sista platsen *dansar runt som ett flumm* Redigerad 8 september, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Mitt bidrag: Jag kallar bilden för The Mushi The Mushi Blowing Rönnbär: Blowing Rönnbär KalleR: Haha, allt det du skrev, tyckte ju jag var coolt med hela bilden... Kan ju även tillägga att jag är n00b vad gäller min digitalkamera. Kebab: Jo, såg visst det. Men man fick väl ändra sig hur många ggr an ville? Fast tror jag har bestämt mig. Har plockat upp en ny bild: Mitt gällande bidrag: The Mushi 2 Redigerad 8 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mitt bidrag: Jag kallar bilden för The Mushi The Mushi Blowing Rönnbär: Blowing Rönnbär Står svampen kvar? isf spring tillbaka och plocka bort störande objekt som blad och grässtrån i närheten av svampen, gärna pinnen/trädet bakom också. Sen har du en kanonbild Ta även med dig stativ eller nåt annat att ställa kameran på och ta utan blixt så blir inte bilden lika stel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mitt bidrag: Jag kallar bilden för The Mushi The Mushi Blowing Rönnbär: Blowing Rönnbär "The blowing rönnbär" - låter som en slagsmålsklubben-låt ..men, du. man får ju bara ha en bild..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Om det fortfarande är någon som vill vara med så går det att ställa sig i en "andrahandslista". Alltså, skulle någon dra sig ur så är man med helt enkelt, annars får man skylla sig själv att man var för sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Om någon fortfarande vill vara med så kan den ta min plats, I'm outta here! Stryk mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Kan jag va me då? Redigerad 14 september, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Kan jag va me då? Sure dude, you´re in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ime in for sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Ime in for sure! Reservlistan blir det för dig, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Är denna klar för poll snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Är denna klar för poll snart? Men kolla första posten för sjutton gubbar. 6 bidrag hitills och deadline är 10 November Redigerad 25 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Oj, k sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts