eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 För tillfället ser det ut som sommar här, den enda skillnaden är att det har blivit kallare, men eftersom att man inte kan se ifall det är kallt eller inte på en bild så kommer jag förmodligen få vänta ett tag innan min höstbild blir knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 För tillfället ser det ut som sommar här, den enda skillnaden är att det har blivit kallare, men eftersom att man inte kan se ifall det är kallt eller inte på en bild så kommer jag förmodligen få vänta ett tag innan min höstbild blir knäppt. Skojar du eller? Hur kan det vara sån skillnad mellan en bit utanför Norrköping och en bit utanför Linköping? Ska gå ut och ta bilder nu, så ska ni får se hur skruttigt väder det är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Skojar du eller? Hur kan det vara sån skillnad mellan en bit utanför Norrköping och en bit utanför Linköping? Ska gå ut och ta bilder nu, så ska ni får se hur skruttigt väder det är här. Tydligen, allting är grönt, det enda som är höstigt är att det osm sagt är kallt och att det är molnigt på himlen, men alla löv och allt gräs är fortfarande grönt. Edit: Nu började det regna också, lite mer höst, men inte tillräckligt. Redigerad 3 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Upptäckte att vi inte har något höstväder alls här än så länge, får nog åka ut och leta fram något vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Har ändrat nu, tyvär samuelszon men endast 1 bild per deltagare. För övrigt för er som har lyckan (sommaren) kvar hos er, så tror jag nog att deadline är tillräckligt långt borta för att ni ska hinna få tag på en höstbild, eller vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tydligen, allting är grönt, det enda som är höstigt är att det osm sagt är kallt och att det är molnigt på himlen, men alla löv och allt gräs är fortfarande grönt. Edit: Nu började det regna också, lite mer höst, men inte tillräckligt. Visst det här hyffsat grönt, men inte speciellt somrigt ute iallafall. Nu har jag några bilder. Är det möjligt att ändra sig senare om man skickar in en bild nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 För övrigt för er som har lyckan (sommaren) kvar hos er, så tror jag nog att deadline är tillräckligt långt borta för att ni ska hinna få tag på en höstbild, eller vad tror ni? Självklart, jag ska nog knäppa min i slutet på september, då har vi förhoppningsvis fått hösten hit. Kebab: Ok, här är allting precis som på sommaren, bara det att det är lite kallare, just nu har det slutat regna också och solen lyser, så man skulle kunna tro att det var sommar igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Visst det här hyffsat grönt, men inte speciellt somrigt ute iallafall. Nu har jag några bilder. Är det möjligt att ändra sig senare om man skickar in en bild nu? Jodå skrev in det i reglerna när jag ändrade förut så det är helt ok, den bilden som du har den 10:e November blir din tävlingsbild. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ojdå, var det ända till november, då kan jag ju ta min i oktober till och med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Jodå skrev in det i reglerna när jag ändrade förut så det är helt ok, den bilden som du har den 10:e November blir din tävlingsbild. . Phew. Då slipper jag känna stress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Varje gång jag läser topic titeln får jag de till HÄSTfotografering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Varje gång jag läser topic titeln får jag de till HÄSTfotografering HAHAHA HAHAh HAHa HAh Ha h *backa undan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 HAHAHA HAHAh HAHa HAh Ha h *backa undan* HAHA! --- Här får ni mitt bidrag, det får duga så länge. Är nästan stolt att jag lyckades pilla dit en småtransparent ram http://img395.imageshack.us/img395/4884/eastercontestty7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 HAHA! --- Här får ni mitt bidrag, det får duga så länge. Är nästan stolt att jag lyckades pilla dit en småtransparent ram http://img395.imageshack.us/img395/4884/eastercontestty7.jpg Nice bild, har ordnat så du är med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Skriv upp mig också tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Skriv upp mig också tack! Done . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Im in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Skriv upp mig. Kommer med något senare, när löven börjar gulna EDIT: Nejmen oj, 1000 posts Redigerad 4 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Sign me up.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts