Halo Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 2 dagar kvar nu, hur går det för er som inte hunnit ta något kort ännu? Vore bra om ni sa till innan om ni inte kommer hinna, finns ju som sagt folk på den urgulliga reservlistan som vill in och som redan har tagit sig en fin bild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 2 dagar kvar nu, hur går det för er som inte hunnit ta något kort ännu? Vore bra om ni sa till innan om ni inte kommer hinna, finns ju som sagt folk på den urgulliga reservlistan som vill in och som redan har tagit sig en fin bild . Har tagit bilder, ska bara välja en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har tagit bilder, ska bara välja en Härligt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Vad har du gjort för att få den sådär, mkt bättre än den förra ju? HaxX Jag sa ju hela tiden att jag inte såg det suddiga i min bild (Förutom kastanjen) eftersom jag kollade på bilden jag har i datorn, och ni kollade på den som var feluppladdad Redigerad 8 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Ska ta bild idag. Visst, det är mörkt som satan. Men det kommer väl bli åt helvete vad det än är för ljus så. Men jag ska ta min bild idag ändå Hoppas någon ser detta. Orkar varken bumpa tråden eller göra dubbelpost men jag drar mig ur tävlingen. Mina bilder blev antingen suddiga eller bara kassa. Sorry för att jag inte kom på det tidigare. Redigerad 9 november, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Lungt bubbli, nu får ju Siana vara med, det blir han säkert glad av. Btw, gott folk, det är den 10e November Glöm inte, 23:59 är deadline, ska försöka slänga upp pollen direkt efter midnatt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ett dygn kvar alltså. Hoppas det kommer in några bidrag, men inte allt för många tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Lungt bubbli, nu får ju Siana vara med, det blir han säkert glad av. Btw, gott folk, det är den 10e November Glöm inte, 23:59 är deadline, ska försöka slänga upp pollen direkt efter midnatt . Well, om du bytt min bild har jag inget att ordna innan dess! Men, imårrn natt kan inte jag vara inne! Paarty... Edit: Ja se, du har bytt! Redigerad 10 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Min bild verkar också vara rätt så då är det väl bara te å vänta tills midnatt å sen rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Oj, glömde att välja bild igår, får ta och göra det i eftermiddagen. Oj, glömde att välja bild igår, får ta och göra det i eftermiddagen. EDIT: Haha, hur blev det sådär? Redigerad 10 november, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Undrar hur det blir med dom dära som inte slängt upp nån bild? Har dom glömt bort hela saken eller? Om Tac kommer in är det en till bra bild med i leken! Corleone med när jag tittade nu, ett mästerverk. Btw, post 777. Redigerad 10 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Inte riktigt nöjd, kanske byter senare ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 10 minuter kvar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Börjar närma sig - Gogo, poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nu kommer pollen snart va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Ber om ursäkt för försening, men pollen kommer inom några minuter nu . EDIT: Lite tråkigt att så många anmälde sig osv. men att vi ändå inte fick 20 tävlande bidrag tillslut. 16 ståtliga tävlare ska nu upp till bevis om vem som har fotast bäst, lycka till allihopp i pollen . Redigerad 11 november, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts