Spam Snuten Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Oj, oj, nu börjar det dra ihop sig. Ska bara välja någon bild nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vintertävlingen skulle kunna vara en långkörare: från och med efter denna tävlings avslut, tills tja... Februari någon gång? Jultävlingen överlappar vintertävlingen, men som sagt, det är en jultävling, inte en 'fotografera-snö-och-kalla-det-för-en-julbild"-tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vintertävlingen skulle kunna vara en långkörare: från och med efter denna tävlings avslut, tills tja... Februari någon gång? Jultävlingen överlappar vintertävlingen, men som sagt, det är en jultävling, inte en 'fotografera-snö-och-kalla-det-för-en-julbild"-tävling. Det är precis det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kan inte vara med...snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Väldigt många snygga bidrag som kommit in! Det här blir nog jämt. Jag tvivlar på att jag tar hem detta, även om jag skulle komma med i tävlingen. Jag tror det blir Simpa, möjligtvis Tackleberry eller Corleone (om de lyckas komma med) som tar hem segern. Det kan bli jämt mellan Simpa och Tackleberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Förstaposten är uppdaterad nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag fick aldrig nån bra bild före snön kom...Så jag drar mig ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Börjar tveka på om jag ska byta bild eller inte, har en annan skitfin höstbild i skogen. Men den jag har nu är ju inte så dålig heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Börjar tveka på om jag ska byta bild eller inte, har en annan skitfin höstbild i skogen. Men den jag har nu är ju inte så dålig heller! Den är jättefin Även om den inte är superhöstig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Den är jättefin Även om den inte är superhöstig... Men, temat är ju höst! Byter när jag kommer hem, återkommer med finare saker! Edit, here i come. Nytt, höstigare, färgladare! Redigerad 6 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är den här mindre suddig ? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/28ehydum5zj4g0skiucv7b2zb2mrlaviym.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Men, temat är ju höst! Byter när jag kommer hem, återkommer med finare saker! Edit, here i come. Nytt, höstigare, färgladare! Väldigt snygg! En fråga bara; är den redigerad i något program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Väldigt snygg! En fråga bara; är den redigerad i något program? Lite färgändringar. Hurså? I reglerna stog det väl att man fick redigera lite granna. Inte precis klippa och klistra men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Lite färgändringar. Hurså? I reglerna stog det väl att man fick redigera lite granna. Inte precis klippa och klistra men... Jo jag vet att man får, undrade bara vad du ändrat lite mera specifikt då jag tyckte att resultatet blev väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är den här mindre suddig ? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/28ehydum5zj4g0skiucv7b2zb2mrlaviym.jpg Mycket bättre nu, men inte perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jo jag vet att man får, undrade bara vad du ändrat lite mera specifikt då jag tyckte att resultatet blev väldigt bra. Aha! Blev lite orolig där! Nä men det är mest färgändringarna, förstärkt dom svarta färgerna, samt rött och gult då dom är "höstiga"! Svartheten ger lite finare skuggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Mycket bättre nu, men inte perfekt. Tack så mycket Jag visste väl att det var något som var lurigt när det sades att bilden var suddig. Kastanjen är suddig, och det är den på orginalbilden också, tyvärr Edit: Halo, byt ut den suddiga bilden mot den här nya Redigerad 7 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tack så mycket Jag visste väl att det var något som var lurigt när det sades att bilden var suddig. Kastanjen är suddig, och det är den på orginalbilden också, tyvärr Edit: Halo, byt ut den suddiga bilden mot den här nya Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tack så mycket Jag visste väl att det var något som var lurigt när det sades att bilden var suddig. Kastanjen är suddig, och det är den på orginalbilden också, tyvärr Edit: Halo, byt ut den suddiga bilden mot den här nya Vad har du gjort för att få den sådär, mkt bättre än den förra ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Snart blir det poll! Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts