Always_Mongo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det är omöjligt att få höstbild här Allt man kan få är mörka sommarbilder :'( Men jag drar mig inte ur! Jag kämpar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Jag drar mig ut. Har ingen bild och känner inte för att fota heller då det är snö utanför. :'( Men jag kommer tillbaka till jultävlingen, för en sådan skall vi för tusan ha! Jodå jag har redan börjat planera in en sådan, tänkte om man kunde starta 1:a december så har man på sig fram till den 22:a december kanske så har man röstningen från den 22:a fram tills julafton, alltså får vi vinnaren på självaste domedagen, vad tycks? EDIT: @Always_Mongo: Rätta takter @Samuelszon: tråkigt att höra, AngryAxel har nu fått din plats i tävlingen. Redigerad 2 november, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 @Samuelszon: tråkigt att höra, AngryAxel har nu fått din plats i tävlingen. Ooh, plats nr. 1! Ledsen att du drog dig ur, men på samma gång - Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu så, min efterlängtade tävlingsbild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/msq4zdqfjm89k9hf5b53k93a3iv5vwc5ct.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu så, min efterlängtade tävlingsbild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/msq4zdqfjm89k9hf5b53k93a3iv5vwc5ct.jpg Efterlängtad? Den var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Byter mitt bidrag, tyckte att den andra bilden var så ful med fabriken i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu så, min efterlängtade tävlingsbild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/msq4zdqfjm89k9hf5b53k93a3iv5vwc5ct.jpg Väldans fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nu så, min efterlängtade tävlingsbild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/msq4zdqfjm89k9hf5b53k93a3iv5vwc5ct.jpg Den var fin Lite suddig kanske men de gör inte så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Nu så, min efterlängtade tävlingsbild http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/msq4zdqfjm89k9hf5b53k93a3iv5vwc5ct.jpg Med sådant fint motiv hade det ju inte skadat om du hade lite fokus. (eller hur fan man nu ska "böja" det) Jag vet typ hurdan bild jag vill ha. Men det blir svårt med ljus och så. Men jag har ju några dagar på mig. Kan bilden läggas upp den tionde eller är det lås och bom med inslängningar av bilder efter klockan tolv natten till den tionde? Redigerad 4 november, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Med sådant fint motiv hade det ju inte skadat om du hade lite fokus. (eller hur fan man nu ska "böja" det) Jag vet typ hurdan bild jag vill ha. Men det blir svårt med ljus och så. Men jag har ju några dagar på mig. Kan bilden läggas upp den tionde eller är det lås och bom med inslängningar av bilder efter klockan tolv natten till den tionde? Deadline får bli den 10 November kl. 23:59 . Den 11e så börjar röstningen, hur länge tycker ni röstningen ska pågå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Deadline får bli den 10 November kl. 23:59 . Den 11e så börjar röstningen, hur länge tycker ni röstningen ska pågå? En vecka blir väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Den var fin Lite suddig kanske men de gör inte så mkt Vart är bilden suddig ? Du menar på kastanjen ? Där ska den vara så, om det var så du menade. Med sådant fint motiv hade det ju inte skadat om du hade lite fokus. (eller hur fan man nu ska "böja" det) Hur då menar du med fokus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur då menar du med fokus ? Det finns inget riktigt fokus på din bild. Ögonen fäster inte på någonting. Synd det, annars hade det varit en riktigt fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det finns inget riktigt fokus på din bild. Ögonen fäster inte på någonting. Synd det, annars hade det varit en riktigt fin bild. Nej, ni ska luta er tillbaka och kolla på allting samtidigt I alla fall så är bilden en tavla nu, mormor var riktigt nöjd med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vart är bilden suddig ? Du menar på kastanjen ? Där ska den vara så, om det var så du menade. Hela bilden Ingen fokus nånstans juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hela bilden Ingen fokus nånstans juh. Jag tycker det är skärpa på mittenskalet, men det kanske bara är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag tycker det är skärpa på mittenskalet, men det kanske bara är jag. Det är nog bara du. Det är då sannerligen inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) KUK. Nu har ju snön försvunnit och jag blir skitsugen på att fota. Men skit samma. Ditt förslag lät väldigt bra, Halo. Kebab: Jo visst kan man ha det, men då har vi väl vintertävlingen efter jul, kanske den, tja, skall vi säga 1:a januari till den sista februrari, feburari, febuari, februari ELLER VAD FAN, HUR FAN STAVAR MAN TILL SKITEN? JÄVLAR VAD JAG HATAR ORDET F.. ja. Typ något sådant? Redigerad 5 november, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jo visst kan man ha det, men då har vi väl vintertävlingen efter jul, kanske den, tja, skall vi säga 1:a januari till den sista februrari, feburari, febuari, februari ELLER VAD FAN, HUR FAN STAVAR MAN TILL SKITEN? JÄVLAR VAD JAG HATAR ORDET F.. ja. Typ något sådant? Februari. (Nu blev jag osäker själv) Annars så sätter man igång Vintertävlingen hyffsat tidigt, nästan direkt efter den här tävlingen och låter den pågå i några månader, precis som den här tävlingen gör/gjorde. Och sen under tiden (några veckor innan jul) så drar man igång jultävlingen. Så den bara pågår under en kortare tid. Eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Nu har jag kollat pa alla de bidrag som finns att kolla pa. Sorry boys, men min bild er faktiskt snyggast! Fast diggade oxo applebilden och den med en svart hund pa. Tycker att morkerbilderna er for vanliga, klassiska. Inte kreativt det minsta. Vad er det for merkverdigt med skuggor som man kan se varje dag som helst, och under vilken arstid som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts