Cassel Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det längsta jag har hoppat är 836 ft med min voodoo/mustang.. Jag vet inte om detta är lång, vill bara gemföra vad erat längsta hopp är.. http://img64.imageshack.us/img64/7338/836ftjj1.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Det längsta jag har hoppat är 836 ft med min voodoo/mustang.. Jag vet inte om detta är lång, vill bara gemföra vad erat längsta hopp är.. http://img64.imageshack.us/img64/7338/836ftjj1.th.jpg Beror på hur du menar med hoppa Har kommit upp i otroliga höjder!!! As kul med rätt sorts !moddade! fordon ' EDIT: No1 Aswer Again!! JA är ju GRYM!!! Redigerad 1 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Utan modd: 1145ft Med modd: Några miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det längsta jag har hoppat är 836 ft med min voodoo/mustang.. Jag vet inte om detta är lång, vill bara gemföra vad erat längsta hopp är.. http://img64.imageshack.us/img64/7338/836ftjj1.th.jpg Vart har du hittat mustangen, alltså på vilken sida? Skulle gärna vilja ha en sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 EDIT: No1 Aswer Again!! JA är ju GRYM!!! ...eller så är det SA-forumet som dör ut allt mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vart har du hittat mustangen, alltså på vilken sida? Skulle gärna vilja ha en sådan Finns väl en Mustang nästan på varje sida nu för tiden ...eller så är det SA-forumet som dör ut allt mer och mer. AAAAAAAAAAAAHHHHHHhhhhh..... SÄG F*N INTE DET DÄR!!!!!!! GTASAJTEN KAN INTE DÖÖÖ!!!! *Skakar och svettas som en störd apa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ta det lite lugnt nu. jag blev medlem för bara några dagar sedan,så sidan dör inte. det kommer ju nya medlemmar hela tiden. och med gta 4 runt hörnet.. desutom sa han SA- forumet,inte gta sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cassel Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vart har du hittat mustangen, alltså på vilken sida? Skulle gärna vilja ha en sådan Jag tror jag hittade den på www.gtainside.com eller gtagaming.com dom tycker jag personligen är dom bästa, mustangen som ersätter voodoon på min är enligt min personlig åsikt för snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Ta det lite lugnt nu. jag blev medlem för bara några dagar sedan,så sidan dör inte. det kommer ju nya medlemmar hela tiden. och med gta 4 runt hörnet.. desutom sa han SA- forumet,inte gta sajten. Det var ett skämt Det jag menade var att jag verkligen var den första GtaSajten.com/Forum kommer aldrig att dö så här lätt.. Bara inte det händer mer Spam, Banning och sånt så.. Jag tror jag hittade den på www.gtainside.com eller gtagaming.com dom tycker jag personligen är dom bästa, mustangen som ersätter voodoon på min är enligt min personlig åsikt för snabb Men asså, Dom mesta moddade bilarna får man ju med handling linje. Där i kan du ju även själv ändra på önskade saker... Te.x modda Hustler så att den har hydralic som Voodoo EDIT: Såg nu hur du skrivit men inget är för snabb.. Redigerad 1 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jag tror jag hittade den på www.gtainside.com eller gtagaming.com dom tycker jag personligen är dom bästa, mustangen som ersätter voodoon på min är enligt min personlig åsikt för snabb Finns väl en Mustang nästan på varje sida nu för tiden Ok tack, jag har inte varit inne på så många moddnings sidor men du hade rätt ALER det fanns på nästan varje sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts