Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Haha, i Basshunters nya musikvideo fins det ett fult litet misstag! Länk! Redigerad 31 augusti, 2006 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Dagens lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Dagens lol? Jo, insåg nu att det var lite dumt att skapa en ny tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Var nästan värt en ny tråd iallafall, vilka klantar smo har gjort videon. . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 http://img521.imageshack.us/img521/4685/lalrw1.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha, i Basshunters nya musikvideo fins det ett fult litet misstag! Länk! Knappast ett misstag, dom zoomar ju till och med in på den skylten, ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha, i Basshunters nya musikvideo fins det ett fult litet misstag! Jag tror nog du misstar dig där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag tror nog du misstar dig där! Med vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Nu händer inte jag med här faktiskt, menar ni att dom skulle filma en "asshunter" skylt med flit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Nu händer inte jag med här faktiskt, menar ni att dom skulle filma en "asshunter" skylt med flit? VI ser den klart och tydligt, tor du då inte DOM har sett den klart och tydligt då? Dessutom så var det nån som skrev i andra tråden om Basshunter att han klia sig med den i röven eler nåt... Edit. Tangentbords-fel... Redigerad 31 augusti, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 VI ser den klart och tydligt, tor du då inte DOM har sett den klart och tydligt då? Dessutom så var det nån som skrev i andra tråden om Basshunter att han klia sig med den i röven eler nåt... Edit. Tangentbords-fel... Äckel han e då!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 VI ser den klart och tydligt, tor du då inte DOM har sett den klart och tydligt då? Dessutom så var det nån som skrev i andra tråden om Basshunter att han klia sig med den i röven eler nåt... Edit. Tangentbords-fel... Aha ok då fattar jag du behöver inte ta i så fasligt i orden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 PWNED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts