rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Brandbilsuppdragen ger fett me cash. Det gjorde alltid jag när ja behövde stålar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nu när vi ändå är inne på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nu när vi ändå är inne på det... Tänk, F*N jag satasade full pott ca 10 ggr innan jag vann tillbaka allt... Så stämmer inte alla siffror som jag skrev innan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeem Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nu när vi ändå är inne på det... Jävlar vad pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ett snabbt sätt att få pengar på är att skjuta ihjäl knarklangare, såna där som står stilla på trottoarerna med armarna i kors. De har några tusen på fickan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Man får ju rätt så mycket för bara uppdragen ....pimp uppdragen gav rätt så mycket har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts