Toki Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Nu är det så att jag har ett problem med itunes,problemet är att itunes inte startar när jag försöker få igång det. Jag har försökt ominstallera,uppdatera o allt sånt..vet någon vad som är fel? Skulle verkligen uppskattas om nån hjälpte. Postar en bild nedan på vilken ruta som kommer fram när jag försöker starta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag vet inte om det hjälper, men du kan ju prova att installera om QuickTime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Jag vet inte om det hjälper, men du kan ju prova att installera om QuickTime. Har redan prövat det.. EDIT: det löste sig genom att installera om quicktime den här gången:D Tack! Redigerad 31 augusti, 2006 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Vilken flax, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts