YooSho Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag ska se filmen på fredag. Tror ni den är bra? det är ju synd att den där killen som var med i filmen dog i sommras R.I.P (vet inte hans namn ) Ni kan ju snacka om filmen här om det redan finns en topic om filmen closa den här då såg bara inte en annan topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag får för mig att det är någon, Lilja 4 ever / Fucking Åmål kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag får för mig att det är någon, Lilja 4 ever / Fucking Åmål kopia. No offence men alla svenska filmer är alltid kopior av andra filmer .. förutom livvakten filmerna dom är as skööna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jag älskar dig. Det är klart att jag älskar dig med, men vad tror du om filmen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Jag tror den är dålig. Alla svenska filmer är dåliga. Och det påminner mig om att jag inte har sett "Frostbiten" än. Redigerad 1 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Jag tror den är dålig. Alla svenska filmer är dåliga. Och det påminner mig om att jag inte har sett "Frostbiten" än. Nja, jag fann Kopps underhållande när den kom. Annars har du nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nja, jag fann Kopps underhållande när den kom. Annars har du nog rätt. Japp, kopps var ganska underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts