Gof Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 17.55. http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=...mp;x=27&y=9 Bra tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Bra tid Jepp. Btw, vilken tid börjar sverige - Lettland? Går den på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jepp. Btw, vilken tid börjar sverige - Lettland? Går den på TV? TV3 19.00 om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 TV3 19.00 om jag minns rätt. Argh! Jag som inte har 3:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hu vad spännande! Blir det 2-0? Jag tycker den var inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Ja det slutade lyckligt iaf. 4-2 tillsist. Fast tjeckerna hade verkligen bra tryck där ett tag i sista perioden... Någon som vet varför Kenny Jönsson hoppade av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts