Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Ja, är det någon mer än jag som ska kolla på det? Det börjar ju ikväll, Sverige - Ryssland. Kl 19.00 på 1:an. Tror sverige kommer vinna även den här cupen, dom har ju ganska grymt lag med Nicklas Bäckström m.m. Edit: Argh, stavade fel i topic-namnet. "Ceska" cup ska det vara. Redigerad 31 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hinner jag hem (från fotbollsmatch) så kommer jag titta. ...tror och hoppas att Sverige vinner hela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Edit: Argh, stavade fel i topic-namnet. "Ceska" cup ska det vara. Naj naj, "Ceska Pojistovna Cup" ska det vara. Fast jag förstår inte vad Pojistovna betyder. Roligt förövrigt att Finland har Sinuhe Wallinheimo i målet. Färjestads gamla målvakt som nu är 35 år. Hoppas han får spela för risken är stor att han floppar. Annars tänker jag inte titta. En av många löjliga småcuper som landslaget ska spela lite då och då. Denna cup är den ända jag accepterar för den stör inte Elitseriens spelschema. Hatar Karjala Cup och Sweden Hockey Games och annat som kommer in och ger uppehåll i Elitserien, jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Naj naj, "Ceska Pojistovna Cup" ska det vara. Fast jag förstår inte vad Pojistovna betyder. Roligt förövrigt att Finland har Sinuhe Wallinheimo i målet. Färjestads gamla målvakt som nu är 35 år. Hoppas han får spela för risken är stor att han floppar. Annars tänker jag inte titta. En av många löjliga småcuper som landslaget ska spela lite då och då. Denna cup är den ända jag accepterar för den stör inte Elitseriens spelschema. Hatar Karjala Cup och Sweden Hockey Games och annat som kommer in och ger uppehåll i Elitserien, jobbigt. Jepp, fast det där "pojistovna" orkade jag inte skriva in. Haha, det visste jag inte. Han kommer jag ihåg från alla eviga filmningar och misstag i färjestad. Håller med om att det är drygt med alla "Karjala cup" och "LG hockeygames" som det heter nu, som gör så att det blir uppehåll i elitserien. Redigerad 31 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jepp, fast det där "pojistovna" orkade jag inte skriva in. Haha, det visste jag inte. Han kommer jag ihåg från alla eviga filmningar och misstag i färjestad. Håller med om att det är drygt med alla "Karjala cup" och "LG hockeygames" som det heter nu, som gör så att det blir uppehåll i elitserien. Heter det LG nu? Hahaha vem kan ha köpt upp det? Var det inte bättre att bara läggga ner skiten istället för något LG ska köpa upp det. Men Wallinheimo ska bli kul och se. Jag sätter 50 spänn på att han kommer kasta tre klubbor när varje spelare kommer i friläge, det var han ju grym på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Heter det LG nu? Hahaha vem kan ha köpt upp det? Var det inte bättre att bara läggga ner skiten istället för något LG ska köpa upp det. Men Wallinheimo ska bli kul och se. Jag sätter 50 spänn på att han kommer kasta tre klubbor när varje spelare kommer i friläge, det var han ju grym på. Jepp, det gör det. http://www.lghockeygames.se/ Dom bytte till det inför förra året om jag inte minns fel. Haha , då satsar jag emot på han att kommer filma åt sig minst 2 utvisningar, + 1 kastad klubba. Redigerad 31 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jepp, det gör det. http://www.lghockeygames.se/ Dom bytte till det inför förra året om jag inte minns fel. Haha , då satsar jag emot på han att kommer filma åt sig minst 2 utvisningar, + 1 kastad klubba. Hahahaha. Vem är snubben med det glada leendet och kanintänderna på framsidan? Ser ut som Fimpen fast den där var lite fulare. Men det visar ju att Sverige är före när det gäller feta sponsorer jämfört med det andra cuperna. Eller Karjala? Är inte det något finskt företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ni påminde mig! Tackar Ska självklart se Sverige daska skiten ur alla, Dom senaste turneringarna vi var med i slutade ju i succé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Hahahaha. Vem är snubben med det glada leendet och kanintänderna på framsidan? Ser ut som Fimpen fast den där var lite fulare. Men det visar ju att Sverige är före när det gäller feta sponsorer jämfört med det andra cuperna. Eller Karjala? Är inte det något finskt företag? Det är Andreas Johansson. Har inte en aning, men Karjala låter iaf som ett företag. Godfather: Ja, det kan man minst säga, första säsongen med Bengt Åke, då skrev vi historia... OS-guld och VM-guld samma år... Redigerad 31 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det är Andreas Johansson. Har inte en aning, men Karjala låter iaf som ett företag. Godfather: Ja, det kan man minst säga, första säsongen med Bengt Åke, då skrev vi historia... OS-guld och VM-guld samma år... Självklart , Han får aldrig sluta. Hur gick det i LG btw? Nu äre bara 10 minuter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Självklart , Han får aldrig sluta. Hur gick det i LG btw? Nu äre bara 10 minuter kvar Nä det får han verkligen inte. Tror inte det gick så kanon bra i LG förra gången för sverige, Ryssland vann om jag inte är helt ute och cyklar. Men nu ska jag bänka mig framför tv:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Missade hela första, Var ute med moppen 2-2 nu IAF. 4-3 PP till Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 3-3 , fan va segt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Noooo! Var tvungen att knäppa över för morsan skulle promt se "Ghostwhisperer"... Hur mycket vart det? Av det jag hann se tyckte jag inte sverige "briljerade" direkt, och hela andra perioden förstördes av utvisningar. EDIT: 500:e posten! Redigerad 31 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Förlust på straffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Förlust på straffar F*n! Jag trodde, faktiskt, att dom skulle ta det där ändå. Aja, ladda inför Tjeckien på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Domaren betedde sig fan som en kärring i matchen. Jag såg två riktigt fina tacklingar av svenska spelare, en från Petrasek kommer jag ihåg, pang, han vart utvisad. Man vågar ju inte trycka till i rädsla för domaren, utvisning direkt. Tråkigt också att underbarnet Bäckström inte riktigt kom igång. Men turneringen är lång, eller, ja, rättså, han har tid att komma in i liret. Ryssland såg annars farliga ut. Nu har ju jag varken sätt Finland eller Tjeckien men Ryssarna kan vara farliga i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) När är matchen imorgon? Hoppas det inte krockar med Sverige - Lettland w00t! Post 3700 Redigerad 1 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 När är matchen imorgon? Hoppas det inte krockar med Sverige - Lettland 17.55. http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=...mp;x=27&y=9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts