Jump to content

Radio Proffs sänder igen!

Kane
 Share

Recommended Posts

På fredagen den 1:a september 2006 sänder vi live för fjärde gången om jag inte har räknat fel. Lyssna på oss då. Det blir busringningar och allt möjligt kul.

Med oss kommer vi att ha Walle (jag asså), Oscar, JP Walker, Callaghan och en speciell gäst vid namn Laserbrain. Lyssna på och besök vår hemsida för mer info. www.PROFFS.inc.se

Du kan kontakta oss på forumet på hemsidan, eller via e-post: radioproffs@gmail.com, eller IRC kanalen som är #proffs @ quakenet.

Du kommer inte bli besviken om du inte har extremt höga förväntningar.

På lördag och söndag kommer vi att köra repriser från våra två första livesändningar. Alltså den från 14:e augusti och 19:e augusti. Då kan du också lyssna. Det blir alltså inga klipp, utan HELA sändningarna. ca. 4-6h långa är de. Missa dem inte.

//Walle från RP

Proffs.inc.se

radioproffs@gmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den blev gammal så ingen kommer orka läsa den. Bättre o göra en ny. Ny sändning: ny tråd.

Om du postar i den tråden så hamnar den längst upp och då läser folk den.

Jag har haft samma tråd hela tiden sedan den 18 Februari i år och har 748

posts och den har funkat jättebra som reklam för när vi sänder, runt 20

sändningar eller mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag vet. Men den förra tråden var full av skitsnack. Folk hade fyllt den med crap så man var tvungen o hoppa ett par sidor o scrolla ner om man skulle se nyheten. Och vissa kanske har vart inne i tråden innan och sett att den bara är full av skitsnack, så de ignorerar den kanske bara och antar att det bara var en annan pundare igen som skrev när jag skriver nyheter om nya sändningar. Säkrast såhär om man vill få lyssnare. Men jag kan ju skriva i den andra också. Lyssna ikväll kl 19 för fan, grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag vet. Men den förra tråden var full av skitsnack. Folk hade fyllt den med crap så man var tvungen o hoppa ett par sidor o scrolla ner om man skulle se nyheten. Och vissa kanske har vart inne i tråden innan och sett att den bara är full av skitsnack, så de ignorerar den kanske bara och antar att det bara var en annan pundare igen som skrev när jag skriver nyheter om nya sändningar. Säkrast såhär om man vill få lyssnare. Men jag kan ju skriva i den andra också. Lyssna ikväll kl 19 för fan, grabbar!

Så skitsnack är när du ber om kritik på sidan, vi (ett par stycken) försöker få dig att förstå att flash inte är tänkt för lulliga knappar och du klämmer ur dig massor till ditt försvar utan att egentligen veta vad du snackar om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor