Arvid Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 När jag flyger jetpack och samtidigt siktar med Micro SMG eller Tec-9 ovanför en viss höjd (strax ovanför marken) så försvinner ikonen för vapnet i HUD:en. Jag hittar absolut ingenting om detta så jag undrar om ni också märker av den här buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Fattar inte det där med HUD:en?! Ikonen, som finns längst upp till höger försvinner menar du?! Just det har inte jag märkt av på PS2 versionen men däremot att jag plötsligt har slutat kunna skjuta från jetpacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 När jag flyger jetpack och samtidigt siktar med Micro SMG eller Tec-9 ovanför en viss höjd (strax ovanför marken) så försvinner ikonen för vapnet i HUD:en. Jag hittar absolut ingenting om detta så jag undrar om ni också märker av den här buggen? Ammo??? Annars en big som jag inte har råkat ut för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts