Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Det finns på Kanal 5:s hemsida att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Nog var det väl fler? 8 st om jag inte missminner mig. Ah då var det High Chaparall som bara blir 4 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ah då var det High Chaparall som bara blir 4 avsnitt. Nej, tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Haha tack alla! Det var High Chaparall jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Hahaa, "fredrik you look like a burnvictim" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Jag har också börjat tycka att Taxi är jävligt skön sen jag sett honom i andra säsongen av Ett Herrans Liv, fast vidåller att han var dryg i 100 Höjdare. edit: Haha, Mikael Persbrandt är så jävla hård i S02E04, bra avsnitt. Bra serie. Redigerad 23 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 The Tyson Episode, jag kände mig obekväm bara av att kolla. Tragiskt, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Haha, nu i efterhand gapflabbar jag, men jag håller med. Fyfan vilket hemskt program. Olustkänslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 The Tyson Episode, jag kände mig obekväm bara av att kolla. Tragiskt, egentligen. Haha håller med faktiskt. Läste i och för sig i en intervju i SVD med honom under Cannes-festivalen. Då sa han att han tyckte dom var "några av det skönaste snubbar han någonsin träffat". Sa jag fick känslan av att hela dramagrejen var ganska tillgjord. Vilket den kanske inte var, men jag fick känslan av det. Sen såg man ju i slutet att dom hade det ganska trevligt tillsammans. Men dom gjorde det snyggt ändå när dom växlade det med lite intervjuer av dom och Arne Hegerfors dök upp på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Men dom gjorde det snyggt ändå när dom växlade det med lite intervjuer av dom och Arne Hegerfors dök upp på vissa ställen. Ja, det var hur skönt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 HAhha, så bra i eftertexten då de gruffa så knuffas med en tjock neger, som de vill att man ska tro är mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Hade en obekväm känsla genom hela programmet om Tyson. Tyckte lite synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Till och med när dom misslyckas lyckas dom. Intervjun var ju horribel och pinsam och stel och jag vet inte vad, men som vanligt lyckas dom göra något kul av det. Komiskt som fan, man märker så tydligt att han bara vill ha ut dom ur huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Har nu sett de tre sista avsnitten av 100 höjdare efter att ha glömt dom (jag får skämmas). Men oj vad jag skrattade. Finalen var faktiskt ett gudomligt bra avsnitt. Jag älskade verkligen stämningen och spänningarna som byggdes upp och alla småsaker. Visst skämdes man lite ibland, men så roligt som det var så var det svårt att hålla sig undan skratt. Rätt person (som tur) vann och jag skulle satt Kenny på en andraplats. Han ser inte skön ut och klagar mycket, men hans personlighet är något som jag aldrig varit med om. Han är oerhört extraordinell i mina ögon. Men ingen slår Mike. F&F lyckades igen, inte förvånande, Sveriges bästa komikerpar, absolut! Hänger på idén att det vore riktigt kul om de gjorde en roadtrip med allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts