FerkurZ Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) "Har jag berättat om gången vi gjorde ett hack i religen där vi fick napp?" Redigerad 9 maj, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ikväll är det alltså dags för det första av de tre High Chaparall-avsnitten som spelades in samtidigt som 100 Höjdare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 "Har jag berättat om gången vi gjorde ett hack i religen där vi fick napp?" Nu var det ju inte riktigt så han sa. Men det är det roligaste jag sett på TV någonsin. Jag satt helt ensam och kunde inte andras på fem minuter. Bara skrek rakt ut och fattade inte hur en människa kunde vara så tråkig och mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Nu var det ju inte riktigt så han sa. Men det är det roligaste jag sett på TV någonsin. Jag satt helt ensam och kunde inte andras på fem minuter. Bara skrek rakt ut och fattade inte hur en människa kunde vara så tråkig och mobbad. När/vem var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 När/vem var det? Alla svenskarna stod på en bro och diskuterade vem som var "skönast", det var ju väldigt viktigt för Sten Taxi, när Entertainer-mannen hamnat lite i skymundan och vill komma in i gänget igen. Så han kommer lite från sidan och drar världens lamaste skämt som ingen fattar och det blir helt tyst.. och det är den bästa typen av humor jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Fy helvete vad kul avsnitt av High Chaparall! Underbart när alla barnen blev vettskrämda av Filip, som tidigare hade påstått att han var bra på att handskas med barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Fy helvete vad kul avsnitt av High Chaparall! Underbart när alla barnen blev vettskrämda av Filip, som tidigare hade påstått att han var bra på att handskas med barn. Har andra avsnittet på S04 kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Det där var ett av de bättre High Chaparall-avsnitten, allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Najs! Det dök upp på swebits nu! edit: Episkt avsnitt! Redigerad 19 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Det där var ett av de bättre High Chaparall-avsnitten, allvarligt. Hahaha nja det är jag lite tveksam om, men jävla bra var det! "Jag må han leva AAAAAAAAAAAHH!!" Tycker High Chaparall är så mycket mycket bättre än 100 Höjdare! och 100 Höjdare är ändå 100 Höjdare! Men High Chaparall har det lilla extra, det lilla sköna, lugna och trevliga blandat med ständig humor, hahaha så pinsamt när dom satt och sjöng på franska och Filip ville påpeka att han "actually have a good singing voice" men ville bara ursäkte hur han såg ut. Bara Bra eller Anus-musiken är så underbart klassisk också. Fan vad man älskar den, och ändå så kom den in så sent i High Chaparall som det ändå gjorde. Nej klassiskt och coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 High Charapall är mycket bättre, enligt mig. Hahaha, gårdagens var helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Hahaha nja det är jag lite tveksam om, men jävla bra var det! "Jag må han leva AAAAAAAAAAAHH!!" Tycker High Chaparall är så mycket mycket bättre än 100 Höjdare! och 100 Höjdare är ändå 100 Höjdare! Men High Chaparall har det lilla extra, det lilla sköna, lugna och trevliga blandat med ständig humor, hahaha så pinsamt när dom satt och sjöng på franska och Filip ville påpeka att han "actually have a good singing voice" men ville bara ursäkte hur han såg ut. Bara Bra eller Anus-musiken är så underbart klassisk också. Fan vad man älskar den, och ändå så kom den in så sent i High Chaparall som det ändå gjorde. Nej klassiskt och coolt. Vilket avsnitt pratar du om nu egentligen? Senaste var ju med hon från Beverly Hills och barnkalaset och det. Sjöng de på franska då, eller har jag kanske missat något emellan....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vilket avsnitt pratar du om nu egentligen? Senaste var ju med hon från Beverly Hills och barnkalaset och det. Sjöng de på franska då, eller har jag kanske missat något emellan....? De sjöng på franska för Shannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vilket avsnitt pratar du om nu egentligen? Senaste var ju med hon från Beverly Hills och barnkalaset och det. Sjöng de på franska då, eller har jag kanske missat något emellan....? På barnkalaset, låten om att man inte skulle ångra något man gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 A okej, jävligt bra avsnitt som sagt. Tyckte att det visade att F&F faktiskt har skills i det de gör och inte bara jobbar för TV för att få en betald resa till USA att softa på, lite som det kändes i första High Chaparall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Vilken säsong och avsnitt är det senaste? Vilken tid och dag sänds programmet? Redigerad 20 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vilken säsong och avsnitt är det senaste? Vilken tid och dag sänds programmet? 100 Höjdare: Världens Skönaste Land är slut och hade 4 avsnitt. Om det är High Chaparall du syftar på så är senaste S04E02, kolla imdb eller tv.com när det sänds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Vilken säsong och avsnitt är det senaste? Vilken tid och dag sänds programmet? S04E02. Det sänds 21.55 i kanal 5 på måndagar. Säsong fyra gjordes under 100 Höjdare!-inspelningarna, så det blev bara tre avsnitt. EDIT: Syftar på High Chaparall. Redigerad 20 maj, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 100 Höjdare: Världens Skönaste Land är slut och hade 4 avsnitt. Nog var det väl fler? 8 st om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Nog var det väl fler? 8 st om jag inte missminner mig. Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts