aikjonas12 Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Sedan underbart: "JACK - Edvins(?) 92-åriga kompis" eller vad det var. Han var totalskön. "Polare" till och med. Jag tycker till skillnad från er att det senaste avsnittet var något utöver det tidigare som visats. Jag skrattade mer under detta avsnitt än förra veckans. Tummen upp. Redigerad 15 april, 2008 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 "Kom igen din bökling" Så brutalt bra det var igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ja, riktigt bra program. Första halvan var klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Rutspräckningen var så jävla klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Rutspräckningen var så jävla klockren! HAHAHA! Öh ja "Blev det dålig stämning nu eller?" "Ja..." Och skitledsen musik och sura miner från alla håll. Sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Rutspräckningen var så jävla klockren! Haha tycker just den snubben dom mötte var den roligaste av alla. Den där snubben var ju så underbart seriös i allting, kolla på hans assistent till exempel. Men likt förbannat så är det första dom gör att skjuta tennisbollar på varandra, hahaha. Sen att han säger det två gånger innan att dom inte får skjuta sönder någon ruta är ju ännu roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Riktigt chill avsnitt. Jag måde dåligt när de pajade rutan. Fatta vad dåligt de måste känt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Det senaste var ganska bra. Jag gillade när de satt på den där sightseeinggrejen och applåderade för kändisarnas hus. Dr Phil! Åååh! *Klappklappklapp!* Vilken jävla översättarmiss på Hasselhoff btw, "han spelade i Night Rider". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vilken jävla översättarmiss på Hasselhoff btw, "han spelade i Night Rider". En annan rolig miss var när dom skulle översetta "Letters", då blev det "stegar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) En annan rolig miss var när dom skulle översetta "Letters", då blev det "stegar" Btw. Min all-time-favorit-översättningsmiss (av "professionella" översättare) är dock från Dr Phil; det var en farsa som jobbade som "Drill Sergeant" och översättaren fick det till "Förman på oljefält". Redigerad 25 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Finalen var över förväntan, måste jag säga. Riktigt skönt avsnitt och Sten, "Taxi", regerade ju totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Alltså, HAHAHAHAHAHAHA. Sten var så jävla hemsk mot Jan. Och Jan verkade tro att han var reporter för Närr&Fjärran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Finalen var över förväntan, måste jag säga. Riktigt skönt avsnitt och Sten, "Taxi", regerade ju totalt. Håller med där. Jag garvade i stort sätt hela tiden. Deras mingel med varandra var ju pinsam underhållning, Sten Taxis bedrövliga enelska, Kennys hat mot han som vann (glömde bort namnet) och den allmäna stela stämningen. Bara när juryn skulle diskutera ihop sig var i sig underhållning, dom tog det på största allvar. Sedan Jan som irriterade sig över Sten Taxi och hans idiotism, hahaha. Nej den här finalen var faktiskt bra mycket bättre än den förra 100 Hödjare finalen. Sen får man ju inte glömma bort Kennys min när han som vann som jag glömt bort namnet på anklagade honom för att spela över skadan när han ramlade på midsommaraktiviteterna, hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Håller med där. Jag garvade i stort sätt hela tiden. Deras mingel med varandra var ju pinsam underhållning, Sten Taxis bedrövliga enelska, Kennys hat mot han som vann (glömde bort namnet) och den allmäna stela stämningen. Bara när juryn skulle diskutera ihop sig var i sig underhållning, dom tog det på största allvar. Sedan Jan som irriterade sig över Sten Taxi och hans idiotism, hahaha. Nej den här finalen var faktiskt bra mycket bättre än den förra 100 Hödjare finalen. Sen får man ju inte glömma bort Kennys min när han som vann som jag glömt bort namnet på anklagade honom för att spela över skadan när han ramlade på midsommaraktiviteterna, hahaha. Haha, håller med på allt. Finalen var underbar, trots att Filip och Fredrik höll sig mycket i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Kenny var helt klart min favorit xD Påminde mig om en jag känner i England^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Älskar när den där vad-det-nu-var-mannen skulle snacka med borgmästaren. Han tyckte tydligen att Thailand påminde om USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Älskar när den där vad-det-nu-var-mannen skulle snacka med borgmästaren. Han tyckte tydligen att Thailand påminde om USA. Hahaha ja jävlar va blyg han var! Man undrar egentligen vad han ville få ut av den diskussionen. Såg jättesugen ut när han gick fram och gick därifrån efter bara någon fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag håller med föregående skribenter, ibland var dock "engelskan" så bedrövlig att jag var tvungen att skippa några sekunder eftersom jag började skämmas. Jag tycker att F&F borde göra ett program där de åker på roadtrip med Sten och gänget. Det kunde bli bra. den där vad-det-nu-var-mannen Entertainer-mannen! --- Observations: Rätt person vann. Tjejen i dinern var extremt söt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Usch och fy vad man skämdes för fettot, försöka hävda sig själv hela tiden och "ska det vara så svårt att förstå, va va" som han körde i dinern, och detta när han själv är misslyckad, fet och efterbliven... Redigerad 7 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jag tycker Taxi är skön. Det var roligt när entertainer-mannen(tack, Umberto) sa att mycket var likt och olikt med Sunne och Greenville. Då kommer Sten taxis som riktig patriot och försöker försvara Sunne, varpå entertainer-mannen inte har någon riktigt bra kontring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts