HOWHOW Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Dillmannen, kunde priset på varenda vara. ..och tanten som blev kåt på murar och staket. UFO mannen va ju helt absurd Han bor i min stad. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Filip och Fredrik är två underbara figurer.. Jag har sett alla deras program och tycker att den nya 100 Höjdare serien är en utav dom bästa dom har gjort.. Precis som HOWHOW sade så bor dillmannen i min stad, eller ja, jag bor 4 mil därifrån men det räknar jag som min stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Filip och Fredrik är två underbara figurer.. Jag har sett alla deras program och tycker att den nya 100 Höjdare serien är en utav dom bästa dom har gjort.. Precis som HOWHOW sade så bor dillmannen i min stad, eller ja, jag bor 4 mil därifrån men det räknar jag som min stad. Håller med. Grattis världen är nog det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 1.Ursäkta röran 2.Grattis världen 3.High Chaparall och 100 höjdare säsong 4. 4.Ett herrans liv 5.Tidigare säsonger av 100 höjdare Slutsats; Filip och fredrik ska vara ute och träffa folk, det är det dom gör bäst. Inte sitta och uggla i nån studio. (mina åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ang. första avsnittet i serien. Besöket hos panelkungen i Teckomatorp. Efter att jag och mina vänner hade sett avsnittet beslutade vi oss för att åka ner till Teckomatorp och se om man kunde få ett besök hos den goda panelkungen. Och visst fick vi det. Riktigt trevlig kille faktiskt. Såg även ett brev ifrån Kanal 5 som innehöll en inbjudan till finalen den 8:e september, Gustav tjata som fan om någon jävla guldbagge, så vi antar att han tog hem skiten. Bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Låter ju skitkul, finns någon del av avsnittet på Youtube? Jag har bonnTV, och orkar inte skaffa avsnitten via annan väg. Redigerad 12 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kanal 5 fungerar utmärkt http://mpsmppgw01.mpsnordic.se/MPSNordic%5...=Kanal5_Webcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Kanal 5 fungerar utmärkt http://mpsmppgw01.mpsnordic.se/MPSNordic%5...=Kanal5_Webcast Man måste ha IE?! Klippet med Gustav finns här annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Var fan va Gustav nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Fan att hägg skulle snubbla på mållinjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Haha Golge är fantastisk. "Här skulle man kunna spela in en perfekt porrfilm". Att man äns får den tanken när man bor i en herrgård. Annars hejade jag på Taxi-snubben. Hans min när dom sa att dom skulle snorta kokain och att han hade sovit i 24 timmar var klockren. Redigerad 16 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Tådne var skön. När dom frågade han varför han valde att rösta ut just Broman's; "Va..? vilka är det...?" Jäklar vad jag skrattade då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ingvar Hägg från Kalmar Fan vad skön, "jag borde heta Extrem" Jag och några kompisar funderar på att göra som A.A, och dra hem till Ingvar Hägg och snacka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Synd att Panelaren inte var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hahaha Golge vilken kvinnokarl, började ragga direkt på västerås tanten, "vill du ha en kaka? nej nej...jag blir så mätt på alla underbara tjejer som finns här", sen la han ju in ett move på en som jobbade med produktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ingvar Hägg från Kalmar Fan vad skön, "jag borde heta Extrem" Jag och några kompisar funderar på att göra som A.A, och dra hem till Ingvar Hägg och snacka lite Jag och en polare snackade en del med honom vid obs och maxi för ca 5 år sen då man brännde runt på moped och åkte skateboard Han inspekterade skateboardens uppbyggnad och var allmänt trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Äsch, fan att Hägg inte tog hem det. Han var hur skön som helst . Brukar se honom sitta och spela på Storgatan i Borgholm på sommrarna. 'Jag är extrem, hela jag är extrem. Jag borde heta extrem!' Han var förjävla smart där när han gick ner snabbt som nummer två på plankan också, och när dom skulle välja bort en bild: 'En påfågel ger man väl ändå inte kokain?!'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag och en polare snackade en del med honom vid obs och maxi för ca 5 år sen då man brännde runt på moped och åkte skateboard Han inspekterade skateboardens uppbyggnad och var allmänt trevlig Haha, fan vad skön Men man såg ju i Kalmar-programmet att han bor i dom där lägenheterna runt Djurängs-skolan, lär ju inte vara alltför svårt att hitta.. Sedan så finns han ju säkert på hitta.se ckså, dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag var nog fan inte nöjd med en ända jävel som de satte i den där förbannade krukan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Då var det igån igen. Någon som såg gårdagens program? Lika nice som vanligt enligt mig. Härligast var den där lilla knubbiga snubben. *pling, pling* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts