DoeX Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Golge Jacobsson Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 100 höjdare har aldrig varit speciellt roligt enligt mig. denna är den säsongen serien jag följer, än så länge iaf. Just för att de är ute och träffar folk, det är det filip och fredrik ska göra! inte sitta och tjocka sig i nån jävla studio. Ursäkta röran och grattis världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Fy fan va bra gårdagens avsnitt var sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) "Jag har bara det jag behöver." - Carl *kulturpersonen* "Jag tycker om plåt, plåt...... och plåt" - Carl *kulturpersonen* "Någonting om vädret" - Fredrik Wikingsson Någon som kommer ihåg det Fredrik sa? Redigerad 12 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 "Om man har varit med en tjej nån timme innan så brukar jag ha massa saliv i munnen och sedan smeta ut det över hennes bröst. Dom märker aldrig nåt.." Vem sa de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 "Om man har varit med en tjej nån timme innan så brukar jag ha massa saliv i munnen och sedan smeta ut det över hennes bröst. Dom märker aldrig nåt.." Vem sa de då? Golge Jacobsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 "Jag har bara det jag behöver." - Golge Jacobsson "Jag tycker om plåt, plåt...... och plåt" - Golge Jacobsson "Någonting om vädret" - Filip Wikingsson Någon som kommer ihåg det Filip sa? Var det inte Carl som sa att han tyckte om plåt? Alltså Kulturpersonlighetsmannen. Förövrigt heter han Fredrik Wikingsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Var det inte Carl som sa att han tyckte om plåt? Alltså Kulturpersonlighetsmannen. Förövrigt heter han Fredrik Wikingsson. Oj, var det Carl han hette Ja, menade honom Okej, Fredrik Wikingsson, lär mig aldrig vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Nästa veckas program har jag höga förväntningar på när dom är i Norrland, finns nog många "tokstollar" där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vet någon vilket avsnitt dem är i Gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Så kallade "fittja tarsan" var också skönast. Har sett honom ett antal gånger på tunnelbanan. 100 höjdare är min humor Inte minst ljudefekterna som de lägger på hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nästa veckas program har jag höga förväntningar på när dom är i Norrland, finns nog många "tokstollar" där Bor där sj. Klart de finns "tokstollar" (lika mkt som resten av landet) men nu kanske man ser nån man brukar träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nästa veckas program har jag höga förväntningar på när dom är i Norrland, finns nog många "tokstollar" där Tack? Dom var ju här i Östersund och filmade på stan ,var tyvärr inte nere på stan just då. Men jag träffade dom på Ikea i Sundsvall då dom var där och signerade nån bok. Var av en slump att jag var där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Vilka underbara människor de träffar. Jag saknar ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vem fan motionerar i sin egen lägenhet i två jävla timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ska vi ha lite säng-gymnastik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Missade första hälften igår Kan nån säga, var brandmannen från bollnäs me? Men de jag såg vara roligt de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Weii, de var i min stad igår. Östersund Har sett de som går i lika kläder flera gånger på stan, ser ganska kul ut Synd att man inte var på stan då dom filmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 100 höjdare går alldeles för sent för att jag ska orka kolla på det.. Vilken dag går det i repris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Dillmannen, kunde priset på varenda vara. ..och tanten som blev kåt på murar och staket. UFO mannen va ju helt absurd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts