p-c-2 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag har gjort en kniv i Cinema 4D. Nu undrar jag hur jag ska lägga in den i cs:source. Vad behöver man för program? Finns det nån guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Bättre tråd title nästa gång maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Och sen finns det ju en offeciell CS-tråd Och offeciella sökmotorn Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Och sen finns det ju en offeciell CS-tråd Och offeciella sökmotorn Google Har bara känt mig tvungen att säga det här ett tag. Officiella. (Börja inte med nån skit nu som att jag ser ner på alla andra eller nåt liknande som du har gjort förut.) Redigerad 1 september, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Finns säkert nån tutoial på leveldesign.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts