Replay Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Jag får inte de sista uppdragen, hur gör man för att få dem? Vissa säger att man måste äga 80% av husen, det måste jag göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Ja det måste du göra och så måste du klara alla uppdrag på de husen också- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Vilka ställen kan man köpa då? Har köpt skit många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 när jag fick dem sista hade jag köpt: sunshine autos, cherrypoppers, kaufman, print.. + nått till.. Åk omkring och köp allt du ser (företag) och gör uppdragen på dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det är kaufman kabs, boatyard, malibu club,cherrychoppers,shunshineautos,prinworks som jag köpte så fick jag de två sista uppdragen det kanske är något till som jag har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phil Cassidy Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Köp Pole Position club me.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts