Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Inte nu i fredags i alla fall. Ok ok då missade jag inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Ok ok då missade jag inte då Nope. Varför har dom inte på måndagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det är Tisdag - Fredag, fast det var inte förra fredagen. http://www.tv4.se/tv4/tvguide/tvguide.aspx?date=2006-09-08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Var det bara första veckan det var uttagning, eller blir det mera förnedringsTV imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Var det bara första veckan det var uttagning, eller blir det mera förnedringsTV imorgon? Mer förnedring väntar. Jag tror inte att vi ens har hunnit halvvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Mer förnedring väntar. Jag tror inte att vi ens har hunnit halvvägs. Det är väll malmö eller nått som gäller ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Malmoe next! Mer förnedring! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Malmoe next! Mer förnedring! Yay! Det är ju bara alla förnedringar och sånt som är kul, resten kan man skita i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Mer förnedring väntar. Jag tror inte att vi ens har hunnit halvvägs. Bra skit. Bara en halvtimme kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Malmö Idag!, Jag bor I Malmö! Mitt hem är Malmö! Woho!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Det är ju bara alla förnedringar och sånt som är kul, resten kan man skita i . Stämmer, jag brukar bara se de första programmen sen orkar jag typ inte kolla mer, finalen brukar jag väll se också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Stämmer, jag brukar bara se de första programmen sen orkar jag typ inte kolla mer, finalen brukar jag väll se också . Japp, precis så gör jag med . EDIT:Vad tyckte ni om dagens avsnitt? Redigerad 5 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Bah. Den enda roliga idag var killen som rappade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Dagens avsnitt var inte så jätte rolig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Bah. Den enda roliga idag var killen som rappade. Nej, tyckte inte han var rolig. Dagens avsnitt över huvudtaget var inte bra. Ingen som "märkte" ut sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Dagens idol sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Dagens idol sög. NEEEE! Det var ju kul! Satt och väntade på nån "gräv bort skåne" kommentar och den kom. Vet ej vad han heter men han sa "Skänk bort skåne till danmark" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Satt och väntade på nån "gräv bort skåne" kommentar och den kom. Vet ej vad han heter men han sa "Skänk bort skåne till danmark" Ja, då kan du gråta ut ännu mer om hur dumma svenskar är mot skåningar heeela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Hon som sjöng Britney Spears-låten var ju läskig, sjöng som en 6-åring gjorde hon också. ...Eller, nån som var riktigt creepy var ju tjejen med alldelles för mycket läppstift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Hon som sjöng Britney Spears-låten var ju läskig, sjöng som en 6-åring gjorde hon också. ...Eller, nån som var riktigt creepy var ju tjejen med alldelles för mycket läppstift Ja, aldrig att hon kan ha varit 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts