aikjonas12 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Haha, japanen är så skön när han slutat sjunga "vad hände?" Han skulle gått vidare! I göteborg va den här skönast "Om parkförvaltningen i göteborg ska ha någon signaturmelodi så tycker jag också de ska ha In the name of Löve." Redigerad 1 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Såg någon jävla lirare från idol på youtube som bara groalade, man hörde inte ett skit, sedan sjöng han normalt(men dåligt) och sedan bara skrek "Raaaaaaaaaaaaa" rakt ut igen. Någon som har klippet? Har letat men finner inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Såg någon jävla lirare från idol på youtube som bara groalade, man hörde inte ett skit, sedan sjöng han normalt(men dåligt) och sedan bara skrek "Raaaaaaaaaaaaa" rakt ut igen. Någon som har klippet? Har letat men finner inget. Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Redigerad 1 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Alltså seriöst, han är ju helt knäpp i huvudet. Kolla hur han beteer sig. Tack btw. Redigerad 1 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Lite roligt att det står Death Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det som stör mig med idol är att bara pop räknas. Tror varkens Bob Marley eller Axl Rose skulle komma med i Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Lite roligt att det står Death Metal Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Äschanamej. Jag får väl ge efter för Babylon och erkänna att jag faktiskt står ut med programhelvetet. Det kan till och med vara lite skojsigt emellanåt. Fast bara när jönsarna som trilla' ur sina mödrars famn under barndomens dagliga bröstmjölkssmuttande träder in i strålkastarljusen. De andra deltagarna kan dra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Haha! Asså, jag fattar inte hur, huuur man kan skämma ut sig sådär! Jag blir ju nervös bara typ i matkön eller liknande om det är någon som t.e.x skäller åt en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Det roligaste är när den mörka, vad han nu heter, härmar honom, det sista som händer efter att han som sjöng har growlat och svurit. Bröööl bröööl bröööl, sedan något ljust direkt efter, så kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Haha skön kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Dödsmetall.....EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Dödsmetall.....EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH Förlåt? --- Har Malmö varit än? Finns en från min hemby som är ganska duktig på att sjunga som kanske åker dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Förlåt? --- Har Malmö varit än? Finns en från min hemby som är ganska duktig på att sjunga som kanske åker dit... Nej, Malmö har inte varit än. Jag tror att Malmö är på måndag. Men grabben från din hemby får ta och vänta ett år, intagningen var för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Här Death Metal Idol - Silverstein - Smashed Into Pieces Postade den i Dagen lol för ett tag sen. Så jävla sjuk WOaoaoaoahhhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vilken tid och vilken dag är idol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Vilken tid och vilken dag är idol? Tisdag-Fredag 20.00, om jag inte missminner mig helt fel. Redigerad 3 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Tisdag-Fredag 20.00, om jag inte missminner mig helt fel. Går det på fredagar också? fan då missade jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Går det på fredagar också? fan då missade jag ju Inte nu i fredags i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Måndag till Torsdag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts