Moroni_Family Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag höll på att dö av skratt när jag såg han killen som gastade sig och sjöng numanumane låten... Edit : Kinesen var fan lätt coolast! Han var Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Inget jättebra avsnitt tyvärr, typ ända roliga var väl japanen och numanuma-cpet. Och att jag har en kompis (kille) som heter Yujia, vars namn uttalas precis likadant som greken Yaiya Redigerad 31 augusti, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Haha, japanen "En grej innan jag åker hem, får jag ta ett foto?" Japaner i ett nötskal. Redigerad 31 augusti, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) HAHAHAHAHHA... Mariaa HIIII!... Maria HAAAA! Redigerad 31 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Han var Japan. Same shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Same shit Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Same shit Så en svensk är en tysk?... Same shit eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Så en svensk är en tysk?... Same shit eller hur? Jawohl! ..aber... nein. Finns det några youtube/videogoogle-klipp från dagens idol ute än, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 "numanuma"-snubben var lätt bäst. Och Japanen - "Jag har bröd och vatten". Det är fantastiskt härligt att kunna se ner på andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det är fantastiskt härligt att kunna se ner på andra människor. Visst är det härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Idol är ett enda stort hyckleri. Grejen är den, att innan man får ställa sig framför Dr. Daniel Elak, Fröken Kishti Krig, Clabbe The Ripper-man och Herr Peter Hitlersson för att rocka loss, måste man ha visat upp sina talanger för en annan jury. Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna. Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn, och således även ta vägen hem till folket i tv-sofforna. Så även om du sjunger bra. Men inte om du är - vad popbranschen menar - halvdan, inte. Allt för att göra ”bra” TV. Ojojoj. Det trodde jag att de flesta redan kände till. Och även om man inte känner till det är det väl ganska självklart, eftersom vi aldrig får se några medelmåttor. Och jag kan då inte klaga, hur roligt vore det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Vad heter han som sjöng Maria Hiii!... Maria Haaa! ??? EDIT: Hittade: Markus Krig Ölund - Dragostea din tei Redigerad 31 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Haha, dog utav skratt när jag såg han som sjöng "MAIIIA HII" Hon i Juryn verkarde också kunna japanska. Om jag hörde rätt kallade hon honom "idiot" typ. Redigerad 31 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha, dog utav skratt när jag såg han som sjöng "MAIIIA HII" Hon i Juryn verkarde också kunna japanska. Om jag hörde rätt kallade hon honom "idiot" typ. Yeah - hon är gift med en japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Finns det några youtube/videogoogle-klipp från dagens idol ute än, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det han menar är om det finns några Idol filmer för idag i youtube/videogoogle. han är lite dålig på förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det han menar är om det finns några Idol filmer för idag i youtube/videogoogle. han är lite dålig på förklara Vad jag menar är att jag också undrar, jag är sämre på att förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Vad jag menar är att jag också undrar, jag är sämre på att förklara Jo du är inte så smart ^^ *tänker på migsjälv* .... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jo du är inte så smart ^^ *tänker på migsjälv* .... :'( Jo, jag är inte så smart. *Jämnför med Colan K* Finns det några filmer? Tihi, har man inte varandras msn så "chattar" man bara i olika trådar Som jag och Colan, Som Colan och jag, vi skriver hela da'n, vi skriver en hel dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jo, jag är inte så smart. *Jämnför med Colan K* Finns det några filmer? Finns gör det väl men.. orka leta, klockan är faktist dödens timme så vafan. Skickar en härlig bild istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts