Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Samma här dem hackar bara å slutar spela upp För mig står det "klar", sen händer inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Är det någon som har en aning om varför jag inte kan se på filmerna? Tror att det är RealPlayer som du behöver för att spela upp dem (om du nu inte har det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Tror att det är RealPlayer som du behöver för att spela upp dem (om du nu inte har det). Mjo, jag har de flesta mediaspelare, tror jag. Men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Tror att det är RealPlayer som du behöver för att spela upp dem (om du nu inte har det). Jag har de och de funkar ändå inte Nån som kan lägga upp Stefan andersson -eGEN LÅT eller nått sånt på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hittad en liten klipp på youtube, http://www.youtube.com/watch?v=hTVP3rh-_6g&NR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hittade denna film för ett bra tag sedan på tv4.se som tur var hann jag spara den till datorn. Säkert många som sett den men igår såg man att han skulle vara med idag, han är kung. http://www.youtube.com/watch?v=Se6imTCZkV0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hittade denna film för ett bra tag sedan på tv4.se som tur var hann jag spara den till datorn. Säkert många som sett den men igår såg man att han skulle vara med idag, han är kung. http://www.youtube.com/watch?v=Se6imTCZkV0 Haha, skön! "men jag är hungrig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Sorry, men glömde när det går. Gillar att se när alla försöker komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hittade denna film för ett bra tag sedan på tv4.se som tur var hann jag spara den till datorn. Säkert många som sett den men igår såg man att han skulle vara med idag, han är kung. http://www.youtube.com/watch?v=Se6imTCZkV0 Måste säga att det är en jävligt grym kille. Kan sådär mycket svenska, efter bara åtta månader här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Måste säga att det är en jävligt grym kille. Kan sådär mycket svenska, efter bara åtta månader här! Jo det är riktigt bra gjort, och han är grymt skön tycker jag haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Måste säga att det är en jävligt grym kille. Kan sådär mycket svenska, efter bara åtta månader här! Pssfffff! Under mina åtta månader i Sverige har jag redan lärt mig språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Idol är ett enda stort hyckleri. Grejen är den, att innan man får ställa sig framför Dr. Daniel Elak, Fröken Kishti Krig, Clabbe The Ripper-man och Herr Peter Hitlersson för att rocka loss, måste man ha visat upp sina talanger för en annan jury. Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna. Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn, och således även ta vägen hem till folket i tv-sofforna. Så även om du sjunger bra. Men inte om du är - vad popbranschen menar - halvdan, inte. Allt för att göra ”bra” TV. Ojojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Idol är ett enda stort hyckleri. Grejen är den, att innan man får ställa sig framför Dr. Daniel Elak, Fröken Kishti Krig, Clabbe The Ripper-man och Herr Peter Hitlersson för att rocka loss, måste man ha visat upp sina talanger för en annan jury. Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna. Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn, och således även ta vägen hem till folket i tv-sofforna. Så även om du sjunger bra. Men inte om du är - vad popbranschen menar - halvdan, inte. Allt för att göra ”bra” TV. Ojojoj. Och? Det är ju roligt att se på. Då har TV4 lyckats. Hade det inte varit för alla idioter och den hårda Juryn hadedom inte haft lika höfa tittarsiffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Och? Det är ju roligt att se på. Då har TV4 lyckats. Hade det inte varit för alla idioter och den hårda Juryn hadedom inte haft lika höfa tittarsiffror. Jajamen, men nu är det så att Herr Corleone har rätt i det han säger. Död åt Idol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag ska säga att jag håller med moroni här. (Whaat?! två gånger på två dagar nu! ) Visst, det är fjantigt, elakt, dåligt, whatever. Men det är tamefan underhållande! Precis som man hatar vissa TV-program som t.ex. Viva la Bam, eftersom man tycker allt är uppgjort och fånigt, likt förbannat tycker man att det är underhållande! Fast det är ju självklart bara min åsikt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Denna ska skilja knasarna och stjärnskotten ifrån de medelmåttigt kvittrande sångfåglarna... Är du nutso får du komma in till den riktiga Idol-juryn.. Allt för att göra ”bra” TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hmm.. ska erkännas att jag slarvade igenom Corleones inlägg. Han har ju faktiskt en poäng. Scuzi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Jag höll på att dö av skratt när jag såg han killen som gastade sig och sjöng numanumane låten... Edit : Kinesen var fan lätt coolast! Redigerad 31 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag har påpekat det förr och jag påpekar det igen, "Hiroshimai" eller vad han nu säger är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts