Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 *Host* Anna_kluft på luuuuvnar *host* Skräck och bananer! Hahahaha! Hon var online med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Skräck och bananer! Hahahaha! Hon var online med... Och typ hundra olästa, hon är grym. Fan hon hade kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) *Damptjejen var rolig *Runkkillen var rolig *Felicia var söt *Hårdrockaren som gick vidare var tuff *Lennart var cool Redigerad 30 augusti, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Och typ hundra olästa, hon är grym. Fan hon hade kille Ja, men eftersom hon är nästan lika snygg som Evangeline Lilly... Så är det inte konstigt att hon har kille. *Extrem Ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 "hårdrockaren" skulle inte satsa på sånt popfjolleri när han verkade kunna growla riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ja, men eftersom hon är nästan lika snygg som Evangeline Lilly... Så är det inte konstigt att hon har kille. *Extrem Ironi* Just ja, jag tänkte inte så långt olyckligt kär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Just ja, jag tänkte inte så långt olyckligt kär! Jag förstår, det var verkligen svårt att undvika kärlek vid första ögonkast när man såg hon... Hon är fjortisen man alltid drömt om. Redigerad 30 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Fan. Nu missade jag den igen. Huvudvärk Aja...nån kommer nog lägga upp den på internet så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Fan. Nu missade jag den igen. Huvudvärk Aja...nån kommer nog lägga upp den på internet så småningom. hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Alla auditions finns att se på http://www.tv4.se/idol2006, vill ni se killen med runklåten som alla pratar om så heter han Stefan nåt med "Egen låt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Alla auditions finns att se på http://www.tv4.se/idol2006, vill ni se killen med runklåten som alla pratar om så heter han Stefan nåt med "Egen låt". fyfan asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Alla auditions finns att se på http://www.tv4.se/idol2006, vill ni se killen med runklåten som alla pratar om så heter han Stefan nåt med "Egen låt". Fyfan! Det bästa jag har hört någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tihi, man kände ju igen en del personer från dagens avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 MEN MAJ GOD!!! Var det någon som idi*ten med tandställningen igår. hur kan man bara göra bort sig så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) MEN MAJ GOD!!! Var det någon som idi*ten med tandställningen igår. hur kan man bara göra bort sig så? Störde mig så grymt mycket på henne. "Du sjunger inte bra." "Det gör jag visst det." "Det gör du inte alls." "Sjung bättre själv då?" "Jag söker inte idol- jobbet, det är du som gör det. Jag har aldrig påstått att jag kan bättre, men det behöver jag inte kunna heller eftersom jag inte är jobbsökande utan arbetsgivare." "Nä, men du kan ju heller inte sitta där och säga att jag sjunger falskt när du inte kan bättre själv." Edit. Haha, killen som sitter strax bakom berättade just att han känner denne runkar- Stefan. Det är hans kompis brorsa - han hade tydligen sjungt den på skolan också. Redigerad 31 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Krockar med Simpsons/Familyguy så jag missar de.. typ.. Får väll kolla på de roliga i efterhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Aww, man får inte se kommentarerna på tv4.se Går Idol i repris? Jag vill se vad som hände med Stefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Alla auditions finns att se på http://www.tv4.se/idol2006, vill ni se killen med runklåten som alla pratar om så heter han Stefan nåt med "Egen låt". Är det någon som har en aning om varför jag inte kan se på filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Jag tjuvkikade på kvällens Idol prgram ^^ Fan, msåte bara se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Är det någon som har en aning om varför jag inte kan se på filmerna? Samma här dem hackar bara å slutar spela upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts