Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Danny kanske är en ny Darin/Ola, men jag tycker att han sjunger mycket bättre än både Cissi och Johan. Att inte juryn förstår, att desto mer de sågar någon, desto fler röster får denne på grund av att alla sympatiröstar. Ja, grattis Stellis. *Slick* Redigerad 8 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Som vanligt får ni här denna veckas låtlista. Temat är soul och idolerna ska nu köra 2 låtar var. 1 Erik Segerstedt I wish/Stevie Wonder 2 Cissi Ramsby You can't hurry love/The Supremes 3 Markus Fagervall What's going on/Marvin Gaye 4 Johan Larsson Yester-me, yester-you, yesterday/Stevie Wonder 5 Felicia Brandström This old heart of mine (is weak for you)/The Isley Brothers Omgång 2: 1 Erik Segerstedt I heard it through the grapevine/Marvin Gaye 2 Cissi Ramsby All night long (all night)/Lionel Richie 3 Markus Fagervall Ain't too proud to beg/The Temptations 4 Johan Larsson Do you love me/The Contours 5 Felicia Brandström Never can say goodbye/The Jackson 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag håller då på marcus. jag har inte iof hört nån av "idolerna" sjunga men jag håller bara på han eftersom han e från norrbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Så var den näst sista sopan borta. Synd att inte erik åkte, som är det största hotet för vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hur långt är det kvar tills finalen? Just nu kan jag bara kolla på SVT1, därför hoppas man att det är ett tag kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hur långt är det kvar tills finalen? Just nu kan jag bara kolla på SVT1, därför hoppas man att det är ett tag kvar. Tre "avsnitt" kvar av Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nu är det snart final. Det var gött att Johan åkte ut, så man slipper se honom där. Finaldeltagarna känns inte lika töntiga som tidigare år. Fast det kanske kommer senare när deras/vinnarens singel kommer ut. Kan inte påstå att jag hejar på nån av dem, jag har inte följt programmet så mycket. Men båda är ju jäkligt grymma på att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Det blir bra vem som än vinner. Den som kommer tvåa lär ju få skivkontrakt ändå. Och tidigare år har de som kommit tvåa blivit mer känd än vinnaren, men i år kommer det inte bli så. Eftersom att båda är lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 De två bästa är kvar sist, helt klart. Spelar ju inte egentligen så stor roll vem som vinner, men Markus lär ju ta hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Markus vann, inte helt oväntat BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Quote BOT Markus vann, inte helt oväntat /Quote Men de tidigare åren har tvåan blivit större än ettan. Så blir det inte i år. Båda blir lika stora. Om ni frågar mig. Redigerad 3 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts