Hew Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Idol-Anna hade fixat till sitt yttre, minsann! Hon var ju lite väl överstylad, fortfarande ful som stryk och helblåst imo då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) "Varför tror du så många gillar dig?" "För jag sa det många skulle vilja säga". Min mamma röstade på danny! Redigerad 27 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu är jag rätt dålig på namnen men hon som blev utröstad och killen som sjöng Pride är dom ända som är bra, tycker jag. Hann aldrig se men vad gjorde Westlife där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vem åkte ut!? Missade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Linda åkte tyvärr ut Westlife sjöng en låt, flickor i publiken grinade, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Linda åkte tyvärr ut Westlife sjöng en låt, flickor i publiken grinade, kul. JA! Det finns en gud! Halleluja!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Johan äger....Hatar Danny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Johan äger....Hatar Danny Inte för att jag gillar Danny, men han har ju varit flera gånger bättre än Johan de senaste veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 JA! Det finns en gud! Halleluja!!! Bah.. Linda var enda anledningen att man kollade på skiten. Nu har vi spöket laban (Cicci) och Äckel-Felicia kvar då. Hoppas dom åker ut illa kvickt båda två så vi slipper tjejerna nu när det inte finns något att kolla på. ge skivkontraktet till Marcus, han har ju redan vunnit ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Bah.. Linda var enda anledningen att man kollade på skiten. Nu har vi spöket laban (Cicci) och Äckel-Felicia kvar då. Hoppas dom åker ut illa kvickt båda två så vi slipper tjejerna nu när det inte finns något att kolla på. ge skivkontraktet till Marcus, han har ju redan vunnit ffs.. Jag har verkligen försökt att tycka att hon sjunger dåligt, men det funkar inte. Hon sjunger bra. Men hon är ju en sjuuuuuuuuukt irriterande människa. Vill bara stoppa peppar i ögonen när jag ser henne. Skönt att bli av med henne. Cicci, ja hon kan åka hem, hon har gjort sitt. "Äckel-Felicia"!? Hur kan du säga så!? Hon är ju skitsöt! Ser ut som ett litet rådjur! Övergullig tjej ju! Sjunger jätte bra med. Marcus, Helt rätt. Han kommer att vinna. Skulle bli grymt förvånad om så inte är fallet. Men som sagt, vinner inte han är det Felicia som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 På fredag är temat Unplugged och låtarna som ska sjungas är dessa: 1 Felicia Brandström Låt: What can I do/The Corrs 2 Erik Segerstedt Låt: Knockin' on heaven's door/Bob Dylan 3 Danny Saucedo Låt: End of the road/Boyz II Men 4 Markus Fagervall Låt: Don't look back in anger/Oasis 5 Cissi Ramsby Låt: It must have been love/Roxette 6 Johan Larsson Låt: To be with you/Mr. Big Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag har verkligen försökt att tycka att hon sjunger dåligt, men det funkar inte. Hon sjunger bra. Men hon är ju en sjuuuuuuuuukt irriterande människa. Vill bara stoppa peppar i ögonen när jag ser henne. Skönt att bli av med henne. Cicci, ja hon kan åka hem, hon har gjort sitt. "Äckel-Felicia"!? Hur kan du säga så!? Hon är ju skitsöt! Ser ut som ett litet rådjur! Övergullig tjej ju! Sjunger jätte bra med. Marcus, Helt rätt. Han kommer att vinna. Skulle bli grymt förvånad om så inte är fallet. Men som sagt, vinner inte han är det Felicia som gäller. Pff, alla säger att hon är så jävla snygg.. Jag tycker hon är ful som en trollpacka. Hela hennes ansikte är förvridet.. Men sjunga kan hon, stundtals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Gah... kan inte Johan åka ut nu? Han är så jävla dålig... falskt sjunger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fan va gött att Danny åkte ut alltså. Han är så jävla dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hmm.... Gah... kan inte Johan åka ut nu? Han är så jävla dålig... falskt sjunger han. Fan va gött att Danny åkte ut alltså. Han är så jävla dålig! Men jag håller med, Danny höll inte måttet och borde försvinna. Underligt att Cicci inte åkte ut före Danny, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hmm.... Men jag håller med, Danny höll inte måttet och borde försvinna. Underligt att Cicci inte åkte ut före Danny, bara. Johan är sämst men jag vågade inte hoppas på att DAnny skulle åka ut. Han sjunger iallafall hyfsat. Cicci är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Whoohoo! "Bögen" är ute ur idol! JAK ER JETEKLAD! Aja, nu till något mindre interssant! 10.000 POSTS!!! Jag vill tacka min mamma, min pappa, hela min släkt! Jag vill ha världsfred, och vill skänka alla världens pengar till svältande barn! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Whoohoo! "Bögen" är ute ur idol! JAK ER JETEKLAD! Aja, nu till något mindre interssant! 10.000 POSTS!!! Jag vill tacka min mamma, min pappa, hela min släkt! Jag vill ha världsfred, och vill skänka alla världens pengar till svältande barn! :'( Grattis StellHell! Måste kännas underbart! Jag längtar dit jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Grattis StellHell! Måste kännas underbart! Jag längtar dit jag med. Känns förjävligt rent ut sagt. Jag har varit här på tok för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Grattis Stellan Pettersson. Förövrigt tycker jag att det var sjukt dåligt att Danny åkte ut, visst, han är gay nummer 1, men han sjunger 1000 gånger bättre än Cissi och Johana. Dom värdiga finalisterna är just, Markus, Felicia, Erik och Danny. Aja, bara Markus, Felicia och Erik klarar sig till finalen så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts