L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Om jag inte är helt ute och cyklar så var hon väl med i ICA reklamen för flera år sedan? Det kan nog stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag brukar kolla i början, alltid kul att se, speciellt om man känner någon. Men den här gången kändes det bara tunt och tråkigt, förhoppningsvis blir det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Sanna Bråding är den personen med galet irriterande röst som leder P3 Star och sommartoppen. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Sanna Bråding är den personen med galet irriterande röst som leder P3 Star och sommartoppen. Usch! Nej är det hon, hatar den rösten. . Men men, nu ska jag inte vara sånn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Du lyssnar på P3 Staarrrrrr! Hata! Jag missade Idol i tisdags men jag ska nog se det idag. När börjar det? 20:00 är det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Idol. Har det börjat? Måste se gasterna göra bort sig...och när de gråter då är det bara att =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Pinsam tjej hon med tutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Haha, det ända kul med Idol är nu första veckan när alla göra bort sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Haha, det ända kul med Idol är nu första veckan när alla göra bort sig. Så sant. Jävla otur bara att jag verkar ha missat det helt den här säsongen Det har bara gått den här veckan, eller? Hur dags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Sanna Bråding är den personen med galet irriterande röst som leder P3 Star och sommartoppen. Usch! Sanna Bråding är ju supersöt och har vacker röst, tycker jag. Om jag var flata skulle jag inte haft nåt emot att dejta henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Runk sången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Runk sången! Kvällens höjdpunkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vad var det för knasboll, hon med rosa och blont hår och sjöng som "en telefon" elelr vad sa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Runk sången! Haha den va ju typ tom bättre än "Fittan sticker fram" tjejen ju, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vad var det för knasboll, hon med rosa och blont hår och sjöng som "en telefon" elelr vad sa dom. OMG hon lät förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Runk sången! Hahahaha! Fy f*n vad jag skrattade åt han! "Ska du ha en snyting!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hahahaha! Fy f*n vad jag skrattade åt han! "Ska du ha en snyting!?" Haha klockren kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Haha klockren kommentar Hahaha jäpp! Redigerad 30 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Den killen som sjung runk sången har en hemsida http://www.djgraesklippare.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 *Host* Anna_kluft på luuuuvnar *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts