Tux Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Japp, det är hon jag menar. Bzzzzzz flyg i väg lilla mosqito bzzzzzzzzzzzzz Släng upp en bild på dig så får vi se vilken insekt du liknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Släng upp en bild på dig så får vi se vilken insekt du liknar Det har han ju gjort... Han påminner om en brunstig leguanhona, du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det har han ju gjort... Han påminner om en brunstig leguanhona, du vet. Ja jag har rätt långt ansikte faktiskt. Men komigen, har jag inte rätt då Tux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du menar Linda: I'd hit it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ja jag har rätt långt ansikte faktiskt. Men komigen, har jag inte rätt då Tux? Ifall man tar bort piercingen och lägger till en tar linser med brun pupil så kommer hon bli dunder snygg. Nu råkar hon bara ha blåa ögon vilket helt plötsligt bara PUFF...syns riktigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Var fan får ni Ken ifrån? Det är för fan Marc in da park! Aja, ang. Programmet. Sara var en av mina favoriter, då hon är grymt snygg imo. Men, hon hade faktist ett av de sämre uppträdanden under kvällen. Jessicas var bättre, men jag hade hellre sett att hon åkte faktist. Hon är .. udda. Hehe, fick nog en släng av hjärnsläpp. Men, men - han från parken iafl, han är cool. -- Undrar hur länge Idol kommer hålla på, det är ju inte alls många personer kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hehe, fick nog en släng av hjärnsläpp. Men, men - han från parken iafl, han är cool. -- Undrar hur länge Idol kommer hålla på, det är ju inte alls många personer kvar nu. En åker ut i varje program, tills det är 3 kvar, då är det stor final. Tror det är så, var 3 i final förra året iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 En åker ut i varje program, tills det är 3 kvar, då är det stor final. Tror det är så, var 3 i final förra året iallafall. Naj, var två i final både första året och förra året. Idol 2004 hade Daniel och Darin i final, Filip åkte ut programet innan. Idol 2005 var det Agnes och Sebastian i final och Sibel åkte ut programet innan. Idol brukar hålla på ungefär till julen, ungefär en vecka efter det är avgjort kommer skivan ut lagom till julhandeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Vad heter hon, den där lagerby? Hon som bor i järsö menar jag. hennes farfar har pappa haft som musiklärare! Redigerad 2 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Här är morgondagens låtlista: 1 Jonas "Snäckan" Snäckmark Låt: Vi har bara varandra/Thomas Di Leva 2 Felicia Brandström Låt: Hos dig är jag underbar/Patrik Isaksson 3 Danny Saucedo Låt: Öppna din dörr/Tommy Nilsson 4 Jessica Myrberg Låt: Die Mauer/Ebba Grön 5 Natalie Kadric Långsamt farväl/Lisa Nilsson 6 Linda Seppänen Låt: Under ytan/Uno Sveningsson 7 Erik Segerstedt Låt: Känn ingen sorg för mig Göteborg/Håkan Hellström 8 Cissi Ramsby Låt: Efter Stormen/Marie Fredriksson 9 Johan Larsson Låt: Du får göra som du vill/Patrik Isaksson 10 Markus Fagervall Låt: Balladen om herr Fredrik Åkare och Cecilia Lind/Cormelis Vreeswijk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ursäkta bump, men denna veckas låtlista 1 Jessica Myrberg Låt: Living in America/The Sounds 2 Johan Larsson Låt: Wherever you will go/The Calling 3 Felicia Brandström Låt: Pieces of me/Ashlee Simpson 4 Markus Fagervall Låt: She will be loved/ Maroon 5 5 Linda Seppänen Låt: Be mine/Robyn 6 Danny Saucedo Låt So sick/Ne-Yo 7 Cissi Ramsby Låt: Paid my dues/Anastacia 8 Jonas "Snäckan" Snäckmark Låt: Here without you/3 Doors Down 9 Erik Segerstedt Låt: I don't want to be/Gavin DeGraw Johan lovade ju förra veckan att ha mer rockenergi och köra en rockigare låt denna vecka, ett steg mot rätt riktning men fortfarande en rätt lugn låt. Annars har Snäckan och Jessica gjort intressanta låtval imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hmm rätt bra låtar, ska bli spännande och se faktiskt. Tack för update . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ursäkta bump, men denna veckas låtlista 1 Jessica Myrberg Låt: Living in America/The Sounds *booooring* Hoppas hon åker denna vecka. 2 Johan Larsson Låt: Wherever you will go/The Calling *boooringx2* Han är tråkig hela han nu. Rocka upp dig för satan. 3 Felicia Brandström Låt: Pieces of me/Ashlee Simpson *orken* Hon kommer gå vidare på rutin. 4 Markus Fagervall Låt: She will be loved/ Maroon 5 *hmm* Funkar, kommer nog gå bra. 5 Linda Seppänen Låt: Be mine/Robyn *maybe* Kan bära eller brista. Går det dåligt kommer hon nog med bland dom 2 som åker. 6 Danny Saucedo Låt So sick/Ne-Yo *darin* han går vidare pga sitt utseénde.. -.- 7 Cissi Ramsby Låt: Paid my dues/Anastacia *gogo ciici* Hoppas hon sjunger bättre denna vecka. 8 Jonas "Snäckan" Snäckmark Låt: Here without you/3 Doors Down *Ess* Kommer nog brilliera med den låten om han klarar av det. 9 Erik Segerstedt Låt: I don't want to be/Gavin DeGraw *blää* Han är tråkig nu. Försvinn Erik. Johan lovade ju förra veckan att ha mer rockenergi och köra en rockigare låt denna vecka, ett steg mot rätt riktning men fortfarande en rätt lugn låt. Annars har Snäckan och Jessica gjort intressanta låtval imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fy farao vad falskt Jessica sjöng. Eller vad hon heter. Jag gillade det inte alls, men hon är ju snygg Fast Linda är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Lätt att Snäckan åker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vad var det jag sa? *Puffar på pipan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vad var det jag sa? *Puffar på pipan* Synd att inte myggan försvann. Underligt med tanke på kylan ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Synd att inte myggan försvann. Underligt med tanke på kylan ute... Nej hon är ingen mygga hon är en snygg tjej som kan sjunga! Hon sjöng faktiskt falskt idag men hon Kan sjunga bra, hon var Kirstis första Hallelujah moment ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Yeah bitch, fredagens tema är rock och idolerna ska sjunga med band Källa Synd att jag inte ska se på fredag, får ta och se deras framträdanden på nätet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Idol-Anna hade fixat till sitt yttre, minsann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts