Hew Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Mina favoriter för ikväll är precis som jag tidigare sagt Felicia och Sara. Även fast man blev en aning besvikna på dem, mest pga deras frisyrer då. Placerar Cissi som en stadig trea på min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vet någon vilka som gick vidare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vet någon vilka som gick vidare idag? Ingen vet, röstningen pågår fortfarande. Programmet börjar igen om 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Hoppas på Felicia och Sara några få minuter kvar bara Edit: wiie kan det bli bättre? ^^ Redigerad 20 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Helt jävla underbart! Alltså var nästan bombsäker på att det skulle bli Cecilia som skulle göra Felicia sällskap (pga röstningen på aftonbladet), men så fel man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag trodde också på Felicia och Cecilia. Men Sara istället för Cecilia var nästan bättre. Hon är ju het, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Gick inte Cissi vidare? Hon sjöng ju grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Gick inte Cissi vidare? Hon sjöng ju grymt bra. Lackar också. Felicia skulle inte gå vidare, faktist. Även om hon ser bättre ut än Cicci så sjöng Cicci 100 gånger bättre än Felicia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Såg nu att Noel ska sjunga My Immortal med Evanescence. Det kommer ju typ gå hur jävla särdåligt som helst tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Johan pwnade ju idag, GO JOHAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Såg inte Johan, men om han och Jonas gick vidare skulle det vara nice. Åtminstone Jonas, han är ju hur ball som helst. Han fick ju bra kritik också. Fick Johan bra kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Precis som jag trodde så var Noel verkligen pissdålig Vilka tror ni får en andra chans imorgon? (Eftersom att detta är bara vad jag tror så utgår jag ifrån att Johan och Jonas går vidare idag) Jag tror på Cissi, Emma, Natalie, J-A, Robert och Erik. Siana: Johan fick i stort sett bara bra kritik ifrån alla jurymedlemmar. Redigerad 21 september, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Precis som jag trodde så var Noel verkligen pissdålig Vilka tror ni får en andra chans imorgon? (Eftersom att detta är bara vad jag tror så utgår jag ifrån att Johan och Jonas går vidare idag) Jag tror på Cissi, Emma, Natalie, J-A, Robert och Erik. Siana: Johan fick i stort sett bara bra kritik ifrån alla jurymedlemmar. Erik lär ju få en andra chans iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Såg inte Johan, men om han och Jonas gick vidare skulle det vara nice. Åtminstone Jonas, han är ju hur ball som helst. Han fick ju bra kritik också. Fick Johan bra kritik? Det är därför man laddar hem det istället för att kolla på det på TV. Dels så har man oftast annat man skulle vilja göra vid 20.00. Och del 2 kommer vid 22.45(?). Båda delarna är uppe vid 23.30-00.00(senast) och så kan man kolla på det när man ligger i sängen och ska sova. Vilket jag ska göra nu. Har del 1 och 2. Och ett avsnitt Kvarteret Skatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Jag hoppas verkligen Cissi åker ut helt och hållet ifrån Idol (är inte säker på om hon har gjort det ) usch vad jag hatar henne >< Redigerad 22 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag hoppas verkligen Cissi åker ut helt och hållet ifrån Idol (är inte säker på om hon har gjort det ) usch vad jag hatar henne >< Hon har med stor sannolikhet slagit sig fram till delfinalen som är imorgon(idag) fredag. Hoppas att hon kommer vidare där. Kan du utveckla mer än att säga "jag hatar henne". Hon sjöng hur jävla bra som hellst i onsdags, och jag trodde hon skulle vinna den deletappen lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Det är därför man laddar hem det istället för att kolla på det på TV. Dels så har man oftast annat man skulle vilja göra vid 20.00. Och del 2 kommer vid 22.45(?). Båda delarna är uppe vid 23.30-00.00(senast) och så kan man kolla på det när man ligger i sängen och ska sova. Vilket jag ska göra nu. Har del 1 och 2. Och ett avsnitt Kvarteret Skatan Haha! Jag påbörjade inskaffningen av alla Kvarteret Skatan-avsnitt igår! Great minds think alike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Waahh. Heja Cissi nu. Hon leder med dryga 43% på aftonbladet.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Waahh. Heja Cissi nu. Hon leder med dryga 43% på aftonbladet.se. Vet, men tycker absolut inte hon var bäst idag. Var faktiskt lite besviken. Själv vill jag se Natalie i final nu, tillsammans med vem vet jag inte. Btw, tippade rätt på 5 av 6 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Natalie och John Alexander skulle jag helst velat ha sett, Cissi funkar också men jag förstår inte hur Erik kan snyta Johns plats. Redigerad 22 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts