StellHell Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 TV-avgift då? Har du väl betalt TV-avgiften (om vi snackar SVT) så kan du tanka hem tv-rips hur jävla mycket du vill. Det är en digital inspelning. Samma som du skulle spela in det när du kollar på det. @Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) @Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge. Men ta det lugnt. Hetsa inte upp dig för ett inlägg. Redigerad 16 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Har du väl betalt TV-avgiften (om vi snackar SVT) så kan du tanka hem tv-rips hur jävla mycket du vill. Det är en digital inspelning. Samma som du skulle spela in det när du kollar på det. Mja. Men om man inte har så... Skitsamma, menade bara att det inte är jätteoskyldigt warez. Känns mer oskyldigt med e-books eller sånt men det är nog bara ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Mja. Men om man inte har så... Skitsamma, menade bara att det inte är jätteoskyldigt warez. Känns mer oskyldigt med e-books eller sånt men det är nog bara ja. Visst är man i princip tvingad att betala TV-avgiften? Eller har jag fått det om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Visst är man i princip tvingad att betala TV-avgiften? Eller har jag fått det om bakfoten? Man måste det egentligen. Fast det är knappast många som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Visst är man i princip tvingad att betala TV-avgiften? Eller har jag fått det om bakfoten? Inte om man inte har TV. Nu var det visserligen några vänsterjönsar som ville att man skulle betala den om man har dator (då kan man se på tv, ju) också men det blev inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Men ta det lugnt. Hetsa inte upp dig för ett inlägg. Käft. Bara tyst. Bry dig inte om hur jag reagerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) @Barben: Fick en stor lust att sparka dig i pungen när jag läste ditt inlägg. Anledningen till att jag bara skrev namnet och vilken tracker han skulle tanka från var för att inte direkt länka till en tracker. Jag kunde länkat direkt dit, men gjorde inte det. Så håll käften nu. Snorunge. Förlåt? Tänkte bara att du kunde förklara om det var Warez eller ej? Redigerad 17 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Käft. Bara tyst. Bry dig inte om hur jag reagerar. Märker du att ni har gått rätt mycket offtopic? Nåja. Vet inte varför att jag inte sa detta i fredags. Men var svinskraj att Sara skulle åka ut. Som tur var gjorde hon inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Favoriter för ikväll? Cosima får bli min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Som jag sa i fredags, Linda. Sen då? Emma kanske, eller Jessica. Edit: Imorgon då? Dennis, Danny, John-Alexander, David och Markus Vettefan vilka jag hejar på, tycker inte man har sett så mycket av någon av dem förutom Danny. Han gillar jag inte, han har god utstrålning, OK, men han sjunger inte superbra och gillar inte hans personlighet (av det man har sett hittills). Redigerad 18 september, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vad är meningen med idol? Alla försvinner ändå efter något år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vad är meningen med idol? Alla försvinner ändå efter något år. Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vad är meningen med idol? Alla försvinner ändå efter något år. Alla vill ha sin stund i rampljuset, andra artisters hållbarhet är ju inte nödvändigtvist längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vad är meningen med idol? Alla försvinner ändå efter något år. Vad gör det? Programmet är väldigt kul att se på, och de som ställer upp får ju trots allt sitt skivkontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Vidare idag? Markus och J-A tycker jag. Blir säkert Markus och Danny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag tycker också Markus och J-A, eller Markus och David. Jag hatar Danny, jävla bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 David sjöng bra, men vafan var det för utstyrsel han hade på sig? Såg ut som nån nazi-uniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Förstår inte hur Danny kan gå vidare i stället för John alexander som var duktigt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Förstår inte hur Danny kan gå vidare i stället för John alexander som var duktigt mycket bättre. För att danny är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts